Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Astrid P skriver:Yes, jeg er her... Skal ordne 1 million ting imens, men jeg er her!KH AstridPS. Æggekagelauget??? Det er muligvis det sejeste jeg har hørt idag!
Joan ( Smallie ) skriver:Jeg er har vist nok også lidt for en gangskyld, det er ikke så tit det sker lige i tiden nemligJoan
Millebasse skriver:Heller ikke mig, Joan.. Derfor jeg lige griber chanchen i aften
Millebasse skriver:Jeps! Det er nogle af mændene fra vores by (læs:fire huse og et fælles lokumby) der mødes til æggekage. Damerne er ikke velkomne, kun den dame som skal lave æggekagerne!! De mødes og snakker lige verdenssituationen igennem!!
Joan ( Smallie ) skriver:Vi har bare lige været ramt af sygdom og en masse vi skulle. Og Niels sover ikke vildt godt om natten. lige i tiden vil han gerne ligge ved mig og så sover jeg altså ikke ret godt. Maven er efterhånden ved at være lidt stor og bækkenet har det ikke alt for godt så det er ikke meget jeg får sovet om natten, så må sove til middag om dagen Men kan da se du får skrevet nogen flere indlæg end migJoan
Astrid P skriver:Hvad er det nu for en by du bor i? Var det ikke i nærheden af Haderslev?
Millebasse skriver:Øv øv, hvor træls Kan godt forstå at du ikke sover så godt, når lillemanden vil ligge ved siden af.. Du må nyde din middagslur, så du kan passe lidt på dig selv..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128