har den værdste trang til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Maemi

NinaSophia skriver:

har tænkt for sindssyg meget på det lige siden jeg var oppe for at tisse i nat kl 3, jesus jeg ku spise flere ton ! det er så lækkert.

haha, hvor er du nice! 

men ja, du har ret! - det er sgu da mega lækkert.. kunne godt bruge et bud der kunne komme med det lige nu, og aflevere det på sengen hvor jeg ligger og dovner 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Sitrani

Det er sjovt, jeg synes ikke jeg har haft decideret lyster til noget specielt pga. min graviditet....

Men fordi jeg havde kvalme i starten, var det rart med sodavandsis, og kold saftevand..... men ellers ingen mærkelig trang til noget anderledes....

Anmeld

19. maj 2011

twinboys

annec skriver:

havregrynskugler

Er jeg den eneste der har sådan nogle mærkelige lyster?

her er det chokolade

Anmeld

19. maj 2011

twiggi

Maemi skriver:

haha, hvor er du nice! 

men ja, du har ret! - det er sgu da mega lækkert.. kunne godt bruge et bud der kunne komme med det lige nu, og aflevere det på sengen hvor jeg ligger og dovner 

jeg har det nøjagtigt på samme måde..
ligger også bare og feder den på sofaen, er hammer sulten med orker virkelig ikke at lette måsen for at hente mad.
Ønsketænkning er hvis det bankede på døen og ind kom et stooooort fad med laskeroulade. mums altså.. Leverpostegsmad er ogå lækkert, specielt med frisk rugbrød og den NYE bacon leverposteg  nøøøj!!

Anmeld

19. maj 2011

Maemi

NinaSophia skriver:

jeg har det nøjagtigt på samme måde..
ligger også bare og feder den på sofaen, er hammer sulten med orker virkelig ikke at lette måsen for at hente mad.
Ønsketænkning er hvis det bankede på døen og ind kom et stooooort fad med laskeroulade. mums altså.. Leverpostegsmad er ogå lækkert, specielt med frisk rugbrød og den NYE bacon leverposteg  nøøøj!!

ej, hvor har du bare god smag! 

Hvis dine drømme går i opfyldes, og der pludselige står et bud og banker på - så sender du ham lige videre til hillerød ik?? 

Anmeld

19. maj 2011

Baby_girl2011

annec skriver:

havregrynskugler

ej det må du virkelig ikke skrive.. Nu sidder jeg her med den vildeste lyst til dem.. 

SKAF NOGLE TIL MIG 

Anmeld

19. maj 2011

annec

JessiMus skriver:

ej det må du virkelig ikke skrive.. Nu sidder jeg her med den vildeste lyst til dem.. 

SKAF NOGLE TIL MIG 

Hehe, og jeg skal til at spise nogle nu

Anmeld

19. maj 2011

Mira0911

annec skriver:

havregrynskugler

Får da også helt lyst til det nu... 

Anmeld

19. maj 2011

Ka+Ma=Be

annec skriver:

havregrynskugler

Ej hvor tarveligt!  Nu har jeg HERRE meget lyst til havregrynskugler! hehe

Anmeld

19. maj 2011

Baby_girl2011

annec skriver:

Hehe, og jeg skal til at spise nogle nu

ej det er bare tarveligt.. jeg vil os ha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.