Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu tager jeg mig endelig sammen til at lave dem, men hvordan laver i dem?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså jeg har haft sygt lyst til lagkage i hele min graviditet, men har endnu ikke givet efter og imorgen skal jeg til nevøs fødselsdag og vi SKAL have lagkage Jubiii hvor jeg glæder mig........
Ellers er der mest jordbær, pink lady æbler og melon der har været et hit.
annec skriver: havregrynskugler Er jeg den eneste der har sådan nogle mærkelige lyster?
havregrynskugler
Er jeg den eneste der har sådan nogle mærkelige lyster?
Åh gud jeg ELSKER havregrynskugler!!! :O
De er også vildt lækre - min værste fjende er M&M med peanuts Og de gør intet godt for min efterfødsels kur....
niksen det er du ikke, jeg vågnede i nat kl 3 og havde den vildeste trang til Lakseroulade!! og har ikke kunne tænke på anden lige siden.. desuden har jeg mærkelig trang til flødestuvetspinat, jordbær, laksetartar, blomkål og hotdogs
jeg har den vildeste trang til leverpostejsmader med syltede cornichoner (miniagurker) .. det er bare mums!
NinaSophia skriver: niksen det er du ikke, jeg vågnede i nat kl 3 og havde den vildeste trang til Lakseroulade!! og har ikke kunne tænke på anden lige siden.. desuden har jeg mærkelig trang til flødestuvetspinat, jordbær, laksetartar, blomkål og hotdogs
Åh, lakserolade!
Maemi skriver: Åh, lakserolade!
har tænkt for sindssyg meget på det lige siden jeg var oppe for at tisse i nat kl 3, jesus jeg ku spise flere ton ! det er så lækkert.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128