Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
havregrynskugler
Er jeg den eneste der har sådan nogle mærkelige lyster?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
annec skriver: havregrynskugler Er jeg den eneste der har sådan nogle mærkelige lyster?
mmmmmmmmmmmm sådan noget må du da ik sige... tror min ældste skal hentes snart og så sætter jeg da vist lige ungerne til og lave sådan nogle... namme nam
aya-zia skriver: mmmmmmmmmmmm sådan noget må du da ik sige... tror min ældste skal hentes snart og så sætter jeg da vist lige ungerne til og lave sådan nogle... namme nam
åh snyd, send nogle til mig
annec skriver: åh snyd, send nogle til mig
hehe de er da vild lette at lave... så tror faktisk det ville værre hurtiger hvis du lavede dem selv... men tror da helt sikkert mine unger gerne ville dele
aya-zia skriver: hehe de er da vild lette at lave... så tror faktisk det ville værre hurtiger hvis du lavede dem selv... men tror da helt sikkert mine unger gerne ville dele
Hehe
Ja må lige se om jeg ikke kan finde en opskrift på nettet
annec skriver: Hehe Ja må lige se om jeg ikke kan finde en opskrift på nettet
hehe det skulle da være en smal sag hehe
Mmh havregrynskugler - Laaang tid siden at jeg har fået dem. De smager simpelthen så godt
mmh det lyder lækkert, det kunne jeg også godt spise
Mut skriver: Mmh havregrynskugler - Laaang tid siden at jeg har fået dem. De smager simpelthen så godt
Ja det smager bare helt vild godt
NU har jeg da mums, det lyder lækkert...!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128