Navnet Basil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Ellim skriver:

Det forstår jeg ikke.. Syntes det er vildt sødt..

Synes jeg også... det er indtil videre bare en idé, men der gik lige et lys op for mig da jeg kom i tanke om dét navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

SSL

Det minder mig om et krydderi, især hvis man siger det med amerikansk accent, hihi.. Basil, er det egentlig ikke basilikum på engelsk? Nej, det er ikke mig, dét navn.. Men kreativt

Anmeld

17. maj 2011

L.J.L

Nej det bryder jeg mig ikke om, kommer til at tænke på ham Basim fra x factor og ham kan jeg slet ikke snuppe!

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

SSL skriver:

Det minder mig om et krydderi, især hvis man siger det med amerikansk accent, hihi.. Basil, er det egentlig ikke basilikum på engelsk? Nej, det er ikke mig, dét navn.. Men kreativt

Hehe jo det betyder (desværre) også basilikum

Men Basil kommer vidst af græsk og betyder konge/Gud. Ikke at det betyder noget, men det kan da fjerne krydderi-fokus lidt

Anmeld

17. maj 2011

Sofia

Det minder om basilikum, bryder mig ikke om det.

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

Nej det bryder jeg mig ikke om, kommer til at tænke på ham Basim fra x factor og ham kan jeg slet ikke snuppe!

Haha... ååååh ja. Basim. Suk det havde jeg ikke lige set komme

Anmeld

17. maj 2011

LenaJohansen

Anonym skriver:

Det værste er (det slår mig lige) Det kommer han HELT sikkert til at hedde herhjemme. Vi har noget med at kalde alle for ...-musen

Også mine veninder "hey Laura-musen..." så det er næsten uundgåeligt!

HAHAHAHAHA

Her bliver min datter også kaldt musen, det er stortset ALLE der kalder hende det Yderst sjældent hun rent faktisk bliver kaldt hendes navn hihi

Anmeld

17. maj 2011

SSL

Anonym skriver:

Hehe jo det betyder (desværre) også basilikum

Men Basil kommer vidst af græsk og betyder konge/Gud. Ikke at det betyder noget, men det kan da fjerne krydderi-fokus lidt

ha ha, jeg vil da også mene en konge er bedre end basilikum Men hva pokker, do it Det er jo dig der skal vælge navnet og leve med det Dit barn vænner dig helt sikkert til navnet Jeg har netop lige haft lavet en lang navne tråd med sjældne navne, og betydning bag.. Og det er da fint med et navn med meget betydning for forældrene!

Anmeld

17. maj 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Hej piger!

Hvad synes I om dette navn? Kom med jeres ærlige mening - I må gerne svare flere muligheder.

Overvejer navnet til vores søn nemlig. Men hold jer ikke tilbage... jeg kan klare det

Jeg tænker på en chokolade

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.