Navnet Basil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det et sødt/pænt navn til en dreng?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.762 visninger
34 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej piger!

Hvad synes I om dette navn? Kom med jeres ærlige mening - I må gerne svare flere muligheder.

Overvejer navnet til vores søn nemlig. Men hold jer ikke tilbage... jeg kan klare det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

K&S

Anonym skriver:

Hej piger!

Hvad synes I om dette navn? Kom med jeres ærlige mening - I må gerne svare flere muligheder.

Overvejer navnet til vores søn nemlig. Men hold jer ikke tilbage... jeg kan klare det

Ikke lige min smag - det minder for meget om musen

Anmeld

17. maj 2011

Dinna88

Øh. Jeg troede faktisk ikke folk brugte det navn til mennesker  Falder på ingen måder i min smag til et menneske, men meget sødt til en kat måske? Ej, undskyle

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

Anonym skriver:

Hej piger!

Kommer til at tænke på de der halspastiller hedder de ikke noget i den stil

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Øh. Jeg troede faktisk ikke folk brugte det navn til mennesker  Falder på ingen måder i min smag til et menneske, men meget sødt til en kat måske? Ej, undskyle

I england er det faktisk meget normalt.. Nu jeg tænker over det så hed ham fra "Halløj på badehotellet" (der spilles af John Cleese), Basil.

Hehe det har jeg sgu ikke engang tænkt over før nu

Anmeld

17. maj 2011

Dinna88

Anonym skriver:

I england er det faktisk meget normalt.. Nu jeg tænker over det så hed ham fra "Halløj på badehotellet" (der spilles af John Cleese), Basil.

Hehe det har jeg sgu ikke engang tænkt over før nu

Nårh, så du vil have det udtalt med en engelsk accent? Det ændrer jo alt!! Ork, ja, jeg har set meget halløj på badehotellet, haha.

Men fordansket klinger det bare slet ikke i mine ører. Men som et engelsk navn, med et hårdt tryk på a'et, så lyder det jo ganske fint!

Anmeld

17. maj 2011

Enayia

Hmm, når jeg hører dette navn tænker jeg på en stor savlende hund, ved ikke hvorfor

Men hvis i selv synes det er sødt, så skidt da med hvad andre tænker

Anmeld

17. maj 2011

Nemesis

synes det er meget sødt, selvom det får mig til at tænke på halløj på badehotellet :-D

Sisse

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Nårh, så du vil have det udtalt med en engelsk accent? Det ændrer jo alt!! Ork, ja, jeg har set meget halløj på badehotellet, haha.

Men fordansket klinger det bare slet ikke i mine ører. Men som et engelsk navn, med et hårdt tryk på a'et, så lyder det jo ganske fint!

Hehe, nej det skal ikke nødvændigvis udtales engelsk. Hm, jeg synes heller ikke forskellen på hhv. dansk og engelsk udtale af navnet er så slående? Måske lidt trykfordeling som du siger, men det er også lige meget.

Dansk eller engelsk, så overvejer vi i hvert fald navnet

Anmeld

17. maj 2011

Lillefe

har ingen rigtigt mening ud over at det vel er ok hvis du synets du vil kalde din dreng det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.