Filuca kravler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. februar 2008

Mikkelmusen

Weee... Idag har Filuca kravlet fremad for første gang. Hun har hele tiden møvet sig baglæns rundt i stuen, men idag gik det fremad med armene og benene... :)

Mor er bare sååå stolt... Og så var det far der så det først, så han er jo også mega stolt... :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

birgittemarie

Neeeej, tillykke!! Hvor må det være sjovt at se 8D

Og fedt flexerbillede der! Sikke nogle muller, du flasher :)

Kh Birgitte

Anmeld

25. februar 2008

Susan1978

Tillykke med kravleren... :D

Anmeld

25. februar 2008

Siber

også et tillykke her fra8D

Jeg er lidt spændt på at se om Johanna kommer til at kravle, storesøster gjorde det nemlig ikke, hun numsede sig frem i verden:P

Knus Siber

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

weeeee....fedt! big time....nu skal tif sgu også snart igang...men niks hun knurre bare og skælder ud...ingen møven her...i dag sad hun dog en lille smule op....det bliver bedre dag for dag...men jeg syntes bare det tager sååååå lang tid.

knus fra sloggi, som syntes filuca er dygtig(L)

Anmeld

25. februar 2008

Mikkelmusen

Ihh tak tøser :)

Filuca sidder selv.. rigtig flot.. og længe.

Og hun har endda gjort følgende: Siddet op, lagt sig ned på maven og møvet sig sidelæns op og sidde igen.. 2 gange i træk... og selvfølgelig var det hos farmor og farfar imens vi var i byen :) Øv... Men hun har sgu ikke gjort det siden.. Hvad kan jeres små pus?

Filuca var længe om det med at sidde sikkert synes jeg.. Men alle børn er jo forskelige..

Anmeld

25. februar 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Chihuahuamus skriver:[/småt][/f] Hvad kan jeres små pus? [/citat] Sidde mens han brokker sig, ligge mens han brokker sig, græder - dog uden at brokke sig, og så hoster han rigtig flot i disse dage... Suk :'( Ej, fis med mig, jeg er bare så træt og så er de ikke så fedt med et sygt og plyldret barn! Men jeg syns det er rigtig sejt at Filuca kravler! Jeg glæder mig til at der kommer lidt fart på Malte herhjemme. Marie - der skal mose kartofler nu!

Anmeld

25. februar 2008

linemus

Nøj hvor er hun dygtig! Så får du travlt med at holde styr på hende.

Signe kravler også og har fundet alle de spændende steder: storebrors værelse/legetøj, hjørnerne med legoklodser og trappen :-o Så vi er begyndt at lukke dørene, så hun bliver på et begrænset område.

Hun er også dygtig til at sidde. Jeg satte hende en dag for ikke længe siden, og så sad hun der bare. Ret op og ned. Hun kan ikke rigtigt kommer ned igen, med mindre hun vælter, men så ved jeg da også, hvor hun er.

Nanna møffer baglæns og ender de mærkeligste steder f.eks. under sofaen. Jeg glæder mig til, hun også kan komme fremad, så hun ikke skal kigge så skuffet, når hun kommer længere og længere væk fra søster og storebror, der leger.

Knus Line - med forlæns og baglæns?

Anmeld

25. februar 2008

Louise mortil4

ahh stop lige alt det der møven og kravlen. Her hjemme har jeg 2 dovne unger, sidde kan de meget kort tid men de hverken kravler eller møver sig nogen steder hen. og hvis der skal trilles, så skal der virkeligt noget godt lgetøj i brug for at de gidder det. Og ligge på maven det kan jeg sgu selv gøre, for det gidder de da i hvertfald ikke i ret lang tid.

Hvad gør jeg lige forkert her hjemme.

øv altså.

Anmeld

25. februar 2008

Tynen

BLÆRERØV!!! :D

Ej, hvor er det flot!
Glæder mig sgu til Stella gør det samme!

Til gengæld over hun sig med fuld gas i at sætte sig op når hun ligger ned - Halvvejs kan hun komme før hun må give efter for overvægten :D
Sidde og rulle kan hun også..

Tillykke med dygtige Filuca!:)
Det er da bare for fedt!! WEE!

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.