Filuca kravler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2008

BellaT

Ej, hvor flot! Dygtig tøs.
Her er det kun møffen baglæns og til siderne og lidt hoppen på numsen. Glæææder mig til han kan komme omkring selv. Det kommer jeg nok til at fortryde.:))
Men det er da kæmpestort når det sker!
Tillykke med den lille kravler!

Knus fra Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

Loggidut

mlbrydegaard skriver:

ahh stop lige alt det der møven og kravlen. Her hjemme har jeg 2 dovne unger, sidde kan de meget kort tid men de hverken kravler eller møver sig nogen steder hen. og hvis der skal trilles, så skal der virkeligt noget godt lgetøj i brug for at de gidder det. Og ligge på maven det kan jeg sgu selv gøre, for det gidder de da i hvertfald ikke i ret lang tid.

Hvad gør jeg lige forkert her hjemme.

øv altså.

intet...det kommer....bare rolig...elsker et lille citat jeg hørte IVF sige den anden dag...hjemme hos os er service - nevoet (staver da helt af h. til) alt for højt....for malte skal ikke bevæge sig efter noget...jeg giver ham det når han hyler (sådan ca blev det sagt) og det tænkte jeg lidt over...smed tif på gulvet i nogle dage med legetøj sådan lige der hvor fingrene kun kunne skubbe det længere væk...og jeg skal love for jeg har brok...men også en lille pige som er begyndt at komme lidt mere rundt...mest omkring sig selv i ring...men lidt rundt alligevel...så tak Marie...du havde ret...det var alt for nemt for tif...prøv lige det triks...det virker ihvertfald her...8D

Anmeld

25. februar 2008

Louise mortil4

det må bare prøves, de bliver da forfærdeligt trat af at være baby de næste dage, hvis de selv skal lave noget. hi hi.

tak for rådet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.