Sengerand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2008

Marco2

Åhhh hvor ville jeg bare ønske at vi brugte hendes seng. .. eller retter hun gjorde... Og så ville vi da have sengeranden i. Hendes seng står klar, og der er sengeranden stadig i.

Gør som du synes er rigtigt, Jeanette. Og lad folk mene hvad de mener. Det kan du være ligeglad med. De kan altså også blive store FOR hurtigt!

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2008

Astrid P

Smilla har også stadig sengerand...

Anmeld

13. november 2008

Susan1978

Emil har også stadig sin sengerand, men han formår altså at få benene ud af sengen alligevel.

http://www.igroups.dk/gfx/igroups/17811/albums/35173/PA230091.JPG

og jeg vil sige at hvis ikke han havde hans sengerand så var han da gul og blå hver morgen, får han knalder godt nok hovedet ind i gitterne mange gange når han også farer rundt i sengen.

øv hvorfor virker billederne ikke mere.

Anmeld

13. november 2008

Lise

Åhhh hvor ville jeg bare ønske at vi brugte hendes seng. .. eller retter hun gjorde...

AG

Hvad bruger hun så? Sover hun mellem sin mor og far ligesom Simon?

I Simons egen seng - som han nogle gange sover i - der er også en sengerand, og har ikke tænkt mig at tage den væk før om lang tid...

Anmeld

13. november 2008

Marco2

Lise skriver:

Hvad bruger hun så? Sover hun mellem sin mor og far ligesom Simon?

I Simons egen seng - som han nogle gange sover i - der er også en sengerand, og har ikke tænkt mig at tage den væk før om lang tid...

JA!!! Den bette bandit VIL ikke sove selv. Så hun sover mellem os....

Så vores sengerand kommer også først væk om laaang tid, idet jeg vil blive i illussionen om at hun når at benytte sengen inden hun er gammel nok til at flytte hjemmefra....

AG

Anmeld

13. november 2008

Ny mor

Jeanette skriver:

Sover jeres børn stadig med sengerand i tremmesengen...hvis de nogensinde har gjort det? Jeg havde besøg af min veninde forleden, der mener det er noget pattet at Iza stadig har den..........jeg troede ikke der var alder på sådan en? Jeg har prøvet at tage den af, men så vræler ungen fordi benene sidder fast mellem tremmerne flere gange, når hun vælter rundt for at falde i søvn....så må hun hellere være pattet, så vi ikke skal rende hos hende hele tiden og befri hende

Så falder din veninde om, ha, ha, for Julius på 2 1/2 år har også stadig sin i sin tremmeseng (vi er ikke engang gået over til juniorsengen endnu )

Birgitte og de to pattebørn, der stadig elsker at putte nede i deres sengerandshule

Anmeld

13. november 2008

linemus

Ny mor skriver:

Så falder din veninde om, ha, ha, for Julius på 2 1/2 år har også stadig sin i sin tremmeseng (vi er ikke engang gået over til juniorsengen endnu )

Birgitte og de to pattebørn, der stadig elsker at putte nede i deres sengerandshule

Altså Sebastian fik juniorseng da han var 2 år og 7 mdr. og det var kun fordi vi skulle bruge hans tremmeseng, når tvillingerne kom. Og han havde sengerand på lige til det sidste.

Synes din (Jeanette) veninde er lidt mærkelig 76.gif

Anmeld

13. november 2008

Nadi

Oliver har ikke brugt sin i lidt tid nu, han sitter dog ikke fast mellem trammerne mere, han gjorde lidt i starten. Nu smider han bare sutten ud mellem og det er pokkers svært at finde sutten nede på gulvet u bælravende mørke blandt 1000 bamser!!!

Og nej jeg synes ikke der er alder på sengeranden, så hvis Iza er tryg ved hendes så synes jeg da bare du skal lade den blive i sengen.

Anmeld

13. november 2008

Joan ( Smallie )

Niels bruger altså også stadig sengerand ellers brækker han da både arme og ben sådan som han møffer rundt om natten.

Og han får lov til at bruge den lige ind til han skal i en anden seng.

Joan

Anmeld

13. november 2008

Tikki

BellaT skriver:

34 uger!!! Så er det jo lige om lidt at lillesøster kommer. Viiiildt! Synes næsten lige vi har haft gætteleg hvor vi gættede på Iz' mor. Ha Ha.

ja det er snart Du siger lillesøster...ved du noget, jeg ikke ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.