Sengerand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. november 2008

Tikki

Sover jeres børn stadig med sengerand i tremmesengen...hvis de nogensinde har gjort det? Jeg havde besøg af min veninde forleden, der mener det er noget pattet at Iza stadig har den..........jeg troede ikke der var alder på sådan en? Jeg har prøvet at tage den af, men så vræler ungen fordi benene sidder fast mellem tremmerne flere gange, når hun vælter rundt for at falde i søvn....så må hun hellere være pattet, så vi ikke skal rende hos hende hele tiden og befri hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

BellaT

Ja, sengerand her. Endnu. Phillip fræser rundt i sengen om natten. Han ville også skulle befries mange gange. Så den tør jeg ikke tage af.
Vil også mene at den giver lidt læ for evt. træk? Men det kan da godt være at det er p(j)attet.
Hey Jeanette. Hvor langt er du egentlig nu? Synes du har været 27 uger henne længe nu.

Anmeld

12. november 2008

Plysbjørnen

Laura har altså også hendes sengerand endnu, og den kommer hun sgu nok ikke af med lige foreløbelig...

Jeg synes det pynter så flot på sengen...

Betina

Anmeld

12. november 2008

Tikki

Ja, sengerand her. Endnu. Phillip fræser rundt i sengen om natten. Han ville også skulle befries mange gange. Så den tør jeg ikke tage af.
Vil også mene at den giver lidt læ for evt. træk? Men det kan da godt være at det er p(j)attet.
Hey Jeanette. Hvor langt er du egentlig nu? Synes du har været 27 uger henne længe nu.

Ha ha - ja, har også tænkt på det skulle skiftes ud, men har ikke lige fået taget et nyt - jeg er i uge 34 nu, så er blevet lidt større og puster mere nu. Men har det egentlig godt.......endnu...bare mere træt fordi jeg ikke kan sove om natten - roder rundt og så sparker den lille helt vildt men tiden er bare gået så hurtig denne gang - kan ikke følge med.

Nå, men godt at høre Iza ikke er det eneste patte/pjattebarn

Anmeld

12. november 2008

BellaT

Jeanette skriver:

Ha ha - ja, har også tænkt på det skulle skiftes ud, men har ikke lige fået taget et nyt - jeg er i uge 34 nu, så er blevet lidt større og puster mere nu. Men har det egentlig godt.......endnu...bare mere træt fordi jeg ikke kan sove om natten - roder rundt og så sparker den lille helt vildt men tiden er bare gået så hurtig denne gang - kan ikke følge med.

Nå, men godt at høre Iza ikke er det eneste patte/pjattebarn

34 uger!!! Så er det jo lige om lidt at lillesøster kommer. Viiiildt! Synes næsten lige vi har haft gætteleg hvor vi gættede på Iz' mor. Ha Ha.

Anmeld

12. november 2008

Helle30

Altså, det er da ligemeget om den sengerand er der eller ej. Man kan da ikke tale om, at det er pattet! Det er pattet at sige "mig ha' makrel", når "mig" er 6 år, men hvis barnet sover bedst med sengeranden og ikke får benene ud mellem tremmerne, så lader I da den sengerand blive siddende. Det er da komplet ligegyldigt, så længe Iza kan være i sengen. Du har vist også andet at lave om natten end at rende og sørge for, Iza ikke er pattet?

- Helle, hvis datter pt. sover i rejseseng, mens den anden bliver renoveret.

Anmeld

13. november 2008

Millebasse

Altså Bastian sover også med sengerand. Han farer rundt i sengen om natten, så han ville også filtre sig ind hvis den ikke var der.. Synes den giver lidt hygge i sengen og så længe han synes den er rar at have i sengen, så er den der!

Kram Camilla - som igen er i nattevagt.. GAB

Anmeld

13. november 2008

Anja

Elias har også stadig sengerand og det bliver han ved med at have så længe han sover i tremmeseng. Jonas havde også sin sengerand på ind til han skiftede til juniorseng. Det luner, ser hyggeligt ud og forhindre tildels at arme og ben stikker ud mellem tremmerne.

Så nej, det er der intet pattet over.

Anmeld

13. november 2008

Muffinmus

William har altså også sin...og nej, synes ikke det er pattet, det er derimod træls med voksne der skal gøre deres børn store så hurtigt som muligt. De er sgu stadig små og har godt at den hygge den giver og det træk den skærmer for. At sieg den er pattet er helt forkert af hende.
Og William får lov til at have sin LÆNGE endnu.!!!!!!!

Anmeld

13. november 2008

linemus

Signe og Nanna har sengerand på deres tremmesenge, indtil de skifter til juniorseng. Det samme havde storebror. Synes tremmesengen er nøgen og kold og ikke-hyggelig, når der ikke er sengerand på.

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.