Så er det i morgen der går løs.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

metski83

JulieAlex89 skriver:

Nej det gør det ikke, jeg kan ikke kun leve af nupo, jeg bliver så dårligt hvis ikke jeg får noget "mad"

puha, ja kender godt det der med at andre får fx. pizza, og man selv sidder med sin salat, men bagefter er man mega stolt over man ikke tog noget pizza! så det er super flot!

Tak for det Ja det er dejligt bagefter.

Er også glad for min aftensmad, så får man da noget normalt mad. Det er også lidt hyggeligere at spise, end at drikke/spise Nupo.

Men håber virkelig det Nupo kan tage nogle kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

B&J

metski83 skriver:

Kunne heller ikke forestille mig at det var godt og sundt med Nupo i længden. For det kan godt være der står, der alt hvad der er behov for. Men tror ikke det pulver er ideelt i længden. Men super til at starte på, og til at give et kick i løbet af kuren.

man må også kun være på det i fulde 2 mdr

Anmeld

20. maj 2011

..

Kan varmt anbefale Nupos meal replacements bars, den med caramel smager godt og mætter fint - og så indeholder den kun 214 kcal.

I stedet for ren nupo kur, så kan jeg anbefale madlog.dk - til frokost fik jeg fx en kæmpe salat med rejer og krebsehaler og en masse lækre grøntsager for de samme kcal som der er i en nupo bar. Nogen gange er det rart med en stor portion mad frem for sådan en lille bar

Anmeld

20. maj 2011

MissBee

metski83 skriver:

Første dag på Nupo..

Starter op på Nupo, for at starte op, og sætte list skub i tingene.

Derefter fortsætter jeg på sund kost, nu skal det være.

25 kg. skal væk. Kun en graviditet kan sætte en stopper for det.

Held og lykke med det

Men vil lige advare dig om den med mango/vanilie som giver ekstrem dårlig mave  den smager ellers bedst ifølge mig og manden men ingenaf os kan indtage den uden problemer... 

Anmeld

20. maj 2011

metski83

MissBee skriver:

Held og lykke med det

Men vil lige advare dig om den med mango/vanilie som giver ekstrem dårlig mave  den smager ellers bedst ifølge mig og manden men ingenaf os kan indtage den uden problemer... 

Tak skal du have.... Jeg kan simpelthen ikke få de pulvre ned, jeg er ved at kaste op over dem.. Pu ha... Men har ikke smagt mango-vanillie.

Jeg er gået over til Nupo suppen, den kan jeg godt lide.

Prøvede at veje mig i morges, og 2 kg. er allerede røget siden start i tirsdags.

I morgen skal jeg til polterarbend, med alm. mad. håber ikke det vælter hele læsset.

Anmeld

20. maj 2011

slettet_7530

metski83 skriver:

Første dag på Nupo..

Starter op på Nupo, for at starte op, og sætte list skub i tingene.

Derefter fortsætter jeg på sund kost, nu skal det være.

25 kg. skal væk. Kun en graviditet kan sætte en stopper for det.

Jeg vil sige til en kickstart kan man sagtens bruge Nupo, men altså det er jo mad der er udviklet til folk i rummet så en nødration  jeg ville nok også hellere begynde at gå min daglige kost igennem og så gad jeg ikke leve af salat

Anmeld

21. maj 2011

MissBee

metski83 skriver:

Tak skal du have.... Jeg kan simpelthen ikke få de pulvre ned, jeg er ved at kaste op over dem.. Pu ha... Men har ikke smagt mango-vanillie.

Jeg er gået over til Nupo suppen, den kan jeg godt lide.

Prøvede at veje mig i morges, og 2 kg. er allerede røget siden start i tirsdags.

I morgen skal jeg til polterarbend, med alm. mad. håber ikke det vælter hele læsset.

Ville bare lige fortælle dig at din forbrænding går i stå hvis du fortsætter på nupo i mere end en uge..

Så hellere skifte nupoen ud med en ingen kulhydrater kur  Det virker ufattelig godt og man føler jeg ikke sulten hele tiden.

Jeg spiser selv.

2 æg på panden til morgenmad.

vitaminpiller, ekstra fiskeolie, kalk og evitamin.

en kop kaffe.

fokost er en kyllingefilet evt. nogle grønnebønner

en masse vand.

aften

200-300g kød og grønne grøntsager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.