Så er det i morgen der går løs.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

JulieAlex89

metski83 skriver:

Ja det vil jeg godt tro, samme smag hver dag. Spiser det kun morgen/middag. Og har så nogle af de Shakers de laver også, de smager heldigvis ok. Aftensmaden spiser jeg normalt men sundt. Bare for at kunne spise sammen med kæresten.

Oki, ja god ide, så løber du heller ikke så hurtig sur i det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

metski83

JulieAlex89 skriver:

Oki, ja god ide, så løber du heller ikke så hurtig sur i det!

Nej nemlig ike. Og tænkte, at når man så bliver små træt af suppen , kan man jo komme nogle krydderier i, så det smager lidt anderledes.

Anmeld

18. maj 2011

metski83

B&J skriver:

Jeg har taget det for at tabe mig de sidste 5kg og de er næsten væk jeg spiste sundt de første10kg, jeg vil heller råde folk til at spise  6 gange om dagen 2 stk frugt og ellers en potion og altid grøntsager så burde man tabe sig og alle går istå på et tidspunkt eller flere gange

Jeg har også af to omgane før tabt 10 kg, de er desværre bare røget på igen. Så denne gang prøver jeg på en anden måde. Nupo er for at se om jeg hurtigt kan smide nogle kg. som start, og så fortsætte på sund kost bagefter. Håber det virker og har en effekt.

Anmeld

18. maj 2011

JulieAlex89

metski83 skriver:

Nej nemlig ike. Og tænkte, at når man så bliver små træt af suppen , kan man jo komme nogle krydderier i, så det smager lidt anderledes.

Jah det var da en god ide, hvordan har du det? er det svært at holde eller synes du det er oki?

Anmeld

18. maj 2011

B&J

metski83 skriver:

Jeg har også af to omgane før tabt 10 kg, de er desværre bare røget på igen. Så denne gang prøver jeg på en anden måde. Nupo er for at se om jeg hurtigt kan smide nogle kg. som start, og så fortsætte på sund kost bagefter. Håber det virker og har en effekt.

nemlig mit nupo er også for jeg hurtig får smidt nogle hurtig kg men ellers lav en madplan der kun indeholder 1500kcal om dagen og den er til hvis du dyrker motion også

Anmeld

18. maj 2011

metski83

JulieAlex89 skriver:

Jah det var da en god ide, hvordan har du det? er det svært at holde eller synes du det er oki?

Indtil videre har det været meget nemt, men det er også kun 2. dag. Men skal vende mig til ikke at få så meget mad, for det fylder ikke så meget.

Her til aften, havde vi aften kursus på arbejdet. De andre fik pizza, men jeg fik salat.

Anmeld

18. maj 2011

metski83

B&J skriver:

nemlig mit nupo er også for jeg hurtig får smidt nogle hurtig kg men ellers lav en madplan der kun indeholder 1500kcal om dagen og den er til hvis du dyrker motion også

Lige u, får jeg mindre kalorier end det. Når jeg så ikke gider Nupo længere, spiser jeg en masse sundt, ikke for mange kulhydrater og fedt. Det ved jeg nemlig virker for mig. Skal jo så bare ikke tage det hele på igen, ligesom de andre gange. Det eneste der kan stoppe det lige nu, er hvis jeg bliver gravid.

Anmeld

18. maj 2011

B&J

metski83 skriver:

Lige u, får jeg mindre kalorier end det. Når jeg så ikke gider Nupo længere, spiser jeg en masse sundt, ikke for mange kulhydrater og fedt. Det ved jeg nemlig virker for mig. Skal jo så bare ikke tage det hele på igen, ligesom de andre gange. Det eneste der kan stoppe det lige nu, er hvis jeg bliver gravid.

ja så må du bare spise sundt for så er nupoen ikke så godt mere... jamen jeg indtager også max 700´kcal lige nu fordi jeg lever af nupo lidt sygt men det virker

Anmeld

18. maj 2011

JulieAlex89

metski83 skriver:

Indtil videre har det været meget nemt, men det er også kun 2. dag. Men skal vende mig til ikke at få så meget mad, for det fylder ikke så meget.

Her til aften, havde vi aften kursus på arbejdet. De andre fik pizza, men jeg fik salat.

Nej det gør det ikke, jeg kan ikke kun leve af nupo, jeg bliver så dårligt hvis ikke jeg får noget "mad"

puha, ja kender godt det der med at andre får fx. pizza, og man selv sidder med sin salat, men bagefter er man mega stolt over man ikke tog noget pizza! så det er super flot!

Anmeld

18. maj 2011

metski83

B&J skriver:

ja så må du bare spise sundt for så er nupoen ikke så godt mere... jamen jeg indtager også max 700´kcal lige nu fordi jeg lever af nupo lidt sygt men det virker

Kunne heller ikke forestille mig at det var godt og sundt med Nupo i længden. For det kan godt være der står, der alt hvad der er behov for. Men tror ikke det pulver er ideelt i længden. Men super til at starte på, og til at give et kick i løbet af kuren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.