Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Første dag på Nupo..
Starter op på Nupo, for at starte op, og sætte list skub i tingene.
Derefter fortsætter jeg på sund kost, nu skal det være.
25 kg. skal væk. Kun en graviditet kan sætte en stopper for det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JulieAlex89 skriver:Så må du have alt heller og lykke med det, jeg er selv igang med at tabe mig, jeg prøvede Nupo men kunne ikke holde det ud, jeg synes det smager af .,.**. til Men håber du kan holde det, og få et fedt start vægtab ud af det
metski83 skriver:Du har da godt nok ret med det Nupo, det smager virkelig af h........ til... Føj Føj. Jeg kan simpelthen ikke få det ned. Men spiser/drikker nu deres suppe. Den smager fint.
JulieAlex89 skriver:Jah det smager nemlig .,*'., til... Jah deres suppe smager fint, men blev jegbhurtig træt af ognleve af
Syntes det er flot du vil tabe 25 kg held og lykke....
jeg drikker nupo hverdag jeg syntes ikke det smager godt med ned kommer det da også spiser jeg den snak barn jeg går efter kcal så kan desværre ikke drikke de drikkebrikker de har øv
har en veninde der har prøvet det i en periode og det gik bare super godt. (hun kunne så godt li smagen af det)
så ønsker dig held og lykke med dit vægttab
B&J skriver: Syntes det er flot du vil tabe 25 kg held og lykke.... jeg drikker nupo hverdag jeg syntes ikke det smager godt med ned kommer det da også spiser jeg den snak barn jeg går efter kcal så kan desværre ikke drikke de drikkebrikker de har øv
nutche skriver: har en veninde der har prøvet det i en periode og det gik bare super godt. (hun kunne så godt li smagen af det) så ønsker dig held og lykke med dit vægttab
metski83 skriver: Tak skal du have :-) Virker det så at spise Nupo ? Det er første gang for mig med det. Har før tabt mig en del. Men da jeg mødte min kæreste for snart 3 år siden, begyndte jeg ligeså stille at tage på igen, og desværre mere til.
Tak skal du have :-) Virker det så at spise Nupo ? Det er første gang for mig med det. Har før tabt mig en del. Men da jeg mødte min kæreste for snart 3 år siden, begyndte jeg ligeså stille at tage på igen, og desværre mere til.
Jeg har taget det for at tabe mig de sidste 5kg og de er næsten væk jeg spiste sundt de første10kg, jeg vil heller råde folk til at spise 6 gange om dagen 2 stk frugt og ellers en potion og altid grøntsager så burde man tabe sig og alle går istå på et tidspunkt eller flere gange
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128