Private dagplejere - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Ni-ko-li-ne

lisbeth2910 skriver:

Ok tak Karina, det er selvfølgelig også en mulighed:-)

Det var i alt fald der jeg lagde mærke til dem :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

lykkekevin

jeg er ikke privat dp men hvors to børn er i privat dp..

hun har som sagt 4 børn i det hele og tit komme der en allerede ved kl 7 og kl 17 er der nogen gange børn til hun er til at snakke med og finder ud af det hele

hun har pasnings ordning de er i alt 5 privat dp som arbejder lidt sammen har fast dag i uge hvor de mødes hvor de små leger sammen og spiser sammen.

hun må tage børn fra alder af 4 mdr til de skal i bh

hvors må også køre i bil med de små har alle forældre givet lov til

hun tager hjem til forældre med de andre børn hvis der er en der fylder år

her snakkr vi lidt om hvornår det hele passer ind med ferie osv så vi alle er mere eller mindre enig.. vi har forældre hygge dage hvor os med børn ved hende mødes hjemme ved hende med de små og hygger lidt.

hun har udflukter de er i sommerland syd og andre forskellig steder

tror lidt de selv bestemer med bleer mad osv om man skal betale ekstre der..

vi giver for to børn 2441,25 kr om mdr og der skal vi ikke selv betale noget andet

lidt rodet men håber det går

Anmeld

17. maj 2011

LISBETH:-)

lykkekevin skriver:

jeg er ikke privat dp men hvors to børn er i privat dp..

hun har som sagt 4 børn i det hele og tit komme der en allerede ved kl 7 og kl 17 er der nogen gange børn til hun er til at snakke med og finder ud af det hele

hun har pasnings ordning de er i alt 5 privat dp som arbejder lidt sammen har fast dag i uge hvor de mødes hvor de små leger sammen og spiser sammen.

hun må tage børn fra alder af 4 mdr til de skal i bh

hvors må også køre i bil med de små har alle forældre givet lov til

hun tager hjem til forældre med de andre børn hvis der er en der fylder år

her snakkr vi lidt om hvornår det hele passer ind med ferie osv så vi alle er mere eller mindre enig.. vi har forældre hygge dage hvor os med børn ved hende mødes hjemme ved hende med de små og hygger lidt.

hun har udflukter de er i sommerland syd og andre forskellig steder

tror lidt de selv bestemer med bleer mad osv om man skal betale ekstre der..

vi giver for to børn 2441,25 kr om mdr og der skal vi ikke selv betale noget andet

lidt rodet men håber det går

Tak for svar og ideer.

Hvordan opdagede i at der var en privat dagpleje?

Anmeld

17. maj 2011

lykkekevin

lisbeth2910 skriver:

Tak for svar og ideer.

Hvordan opdagede i at der var en privat dagpleje?

hun stod i avisen da jeg kigget en dag ringet aftalte tid vi kunne komme og hun var lige noget så hun ringet vider til en der skulle komme ud og godkende hvors datter og hun vil ikke gerne splittet søskene af så vi have første rat men hvors søn.. så han er startet da han var snart 6 mdr og han elsker det..

nu ved jeg ikke ellers hvordan hun plejer at søge ny og kommer nok heller ikke til at se det da os 3 hun har nu... jeg lige fået barn nr 2 han er startet og de to andre venter barn

Anmeld

17. maj 2011

9510

Med hensyn til at skaffe børn, vil jeg foreslå at du selvfølgelig laver en hjemmeside og så sætter sedler op på skoler, børnehaver, brugsen og hvad der ellers lige er i nærheden, selvfølgelig en der fanger blikket...

Min private dagpleje har sedler oppe over alt i lokalområdet,

Anmeld

17. maj 2011

Muffinmus

Vores søn gamle private holdt åben fra 6.30-16.20

fredag kun kl 15.10

Vi betalte hendes almindelige ferie og sygdom.....Graviditet ved jeg ikke, for vil jeg ikke betale for enbarsel, der skal vist nogetandet ind over der.

Men vores blev sygemeldt i lang tid pga gigt og holdt til sidst helt. MEGET surt at betale hende løn uden at få noget pasning i over en måned... og endda over 2 gange.så nogt mere end 1 måned til sammen.

Hendes 2 børn var der også, men de gik jo i dp hos hende og var der hele dagen og talte somalle andrebørn. Følte ikke hun gjorde forskel på hendes og vores, hun havde 5 i alt.

Anmeld

17. maj 2011

bullerbassen

lisbeth2910 skriver:

1000 tak for dit svar!

Det med kommunen, hvad man skal tilbyde = ens profil osv det har jeg helt styr på!

Hvordan søgte du efter børn. For det er også det der er mit største problem hvordan jeg lige skal finde dem, eller rettere de skal kunne finde mig. Jeg ved godt man kan lave en hjemmeside, men folk skal jo også vide den er der, for at de kan gå ind på den:-)

Angående hjemmeside - da vi søgte privat dagpleje til Silas googlede jeg på nettet - søgte i den by vi bor i og hende vi valgte kom frem derinde.

Man kan betale så når der bliver googlet på privat dagpleje i den by du bor - kommer din side frem ....

Ellers er det jo meget mund til mund ...... kan se i vores lokale butikker & tanke hænger der ofte sedler med privat dagpleje

Anmeld

17. maj 2011

LISBETH:-)

Tak for alle jeres svar! Jeg må vist gå i tænke boks og finde ud af om jeg tør tage springet:-)

Anmeld

17. maj 2011

Faith

Prøv at skrive til Nutche herinde fra... Hun er privat dagplejer og passer mine drenge

Anmeld

17. maj 2011

Mi

lisbeth2910 skriver:

1000 tak for dit svar!

Det med kommunen, hvad man skal tilbyde = ens profil osv det har jeg helt styr på!

Hvordan søgte du efter børn. For det er også det der er mit største problem hvordan jeg lige skal finde dem, eller rettere de skal kunne finde mig. Jeg ved godt man kan lave en hjemmeside, men folk skal jo også vide den er der, for at de kan gå ind på den:-)

Jeg skulle have haft min egen datter hjemme, naboens pige og så en dreng fra nabobyen. Men det var mere usikkert om jeg kunne få det fjerde barn, så jeg opgav.

Jeg ser at nogle private dp sætter en annonce i avisen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.