Kagemøde i Slagelse. Hvem vil med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Lullaby

Jeg er på på slik/guf

Og jeg ville enormt gerne lære at lave mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

ZamanogDania

Jeg tager igen noget sodavand med. Er bedre til sodavand end pålæg

Anmeld

25. maj 2011

roenlund

jeg er på grønt igen :-)

Anmeld

25. maj 2011

mth1987

Lou87 skriver:

Lyder måske mærkeligt..
MEN det der driller mig mest hver gang er når jeg skal overtrække kagerne med fondant, enten "revner" den, hvilket jo nok er fordi den er for tynd tænker jeg  og ellers kan jeg ikke få kanten pæn..

Er det muligt du har et kageprojekt li i nærheden så du ku vise mig/os hvordan du gør helt fra udrulningen ??

Det må i meget gerne tage op jeg har også problemer med det. Jeg kommer desværre ikke så det meget vigtig lou87 får det lært så jeg kan få det vist

Anmeld

25. maj 2011

Lou87

mth1987 skriver:

Det må i meget gerne tage op jeg har også problemer med det. Jeg kommer desværre ikke så det meget vigtig lou87 får det lært så jeg kan få det vist

Haha nå så det mener du

Anmeld

25. maj 2011

twinboys

Polkaprik skriver:

Efter en kanon hyggeig kagehyggedag i søndags med STOR timelding vil jeg skynde mig at invitere igen da vi jo slet ikke nåede alle de ting vi gerne ville!

Derfor har jeg fundet et par datoer hvor jeg har mulighed for at deltage og lægge hus til

Det er for alle der har interesse i at pynte kager. Til jer der ikke har prøvet det før kan jeg fortælle at det går ud på at vi mødes og deler tips og idéer. Alle tager det værktøj med de har så man har mulighed for at kigge og prøve hinandens.

Jeg regner med at vi mødes fra kl 10 til senest 16.

Alle der deltager tager noget med til en fælles frokost samt de materialer de selv skal bruge til dagen.

Jeg vil gerne have en idé hvis der er noget bestemt I gerne vil lære da det kan være at det kræver noget forberedelse

Vi endte med at være 10 tøser i søndags og jeg kunne så konstatere at det var helt fint vi ikke blev flere. Det var 3-4 stykker mindre end der havde tilmeldt sig. Så derfor holder vi os næste gang til max 12 tilmeldinger. 

Lige som sidst holder vi den dag hvor der flest der kan deltage

Så kom frisk tøser! Lad os få endnu en fed dag

Først til mølle!

Michelle

Hvilken dag bliver det...???

Anmeld

25. maj 2011

mth1987

Lou87 skriver:

Haha nå så det mener du

Ja selvfølgelig havde du regnet med andet

Anmeld

25. maj 2011

Polkaprik

twinboys skriver:

Hvilken dag bliver det...???

D. 13. juni

Anmeld

25. maj 2011

Unnie

Hvad er adressen?

Anmeld

25. maj 2011

twinboys

Polkaprik skriver:

D. 13. juni

Øv havde håbet på den 12.juni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.