Kagemøde i Slagelse. Hvem vil med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Unnie

Ja det kan jeg godt, men prøver at finde en til at passe ham så jeg får mest muligt ud af det :0) glæder mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Polkaprik

roenlund skriver:

er der nogen der kan lave okideer??? for det kunne jeg bare rigtig godt tænke mig at lære....

Ikke mig men vil gerne lære det! Er der mon nogle der kan af dem der kommer med??

Anmeld

24. maj 2011

Polkaprik

sussi84 skriver:

hej

Jeg vil rigtig gerne med den 13 - endelig en dag hvor jeg kan deltage

Hey Sussi! 

Velkommen til kageklubben på baby

Du er noteret og er glad for at du endelig kan komme med!

Anmeld

24. maj 2011

Polkaprik

Unnie skriver:

Ja det kan jeg godt, men prøver at finde en til at passe ham så jeg får mest muligt ud af det :0) glæder mig

Anmeld

24. maj 2011

Polkaprik

Susan1978 skriver:

hej Tøser,

jeg vil jo rigtig gerne være med, men kan man sådan beslutte sig i sidste øjeblik..

har rigtig meget stress i øjeblikket..  - så kan ikke vide om det lige er noget jeg magter når vi når dertil.

jeg skal aflevere en dåbskage til min veninde om søndagen, så måske har jeg også fået nok..  men måske jeg gerne vil alligevel.. men vil ikke love noget.. 

kan sådan en halv tilmelding gå an?

Jo ad os bare ave en delvis tilmelding for dit vedkomne og håbe på det bedste

Anmeld

24. maj 2011

Polkaprik

Så lukker vi for tilmeldinger til denne dag da vi nu bliver 10-11 tøser

Fandme i orden at der er så mange der gerne vil mødes! Synes det er super cool og glæder mig meget til både at se de "gamle kendinge" og de nye ansigter

Så laver vi lige en liste over hvad der skal bruges af mad og drikke til dagen så man kan skrive sig på en ting man vil medbringe.

Jeg vil gerne igen købe noget fondant ind hvis der er nogle der mangler. EN stor pakke koster 110 kr og en lille pakke 35 kr.

Vi skal bruge:

2 pers. til brød............ Lou87

3 pers til pålæg

2 pers til sodavand/saft el.lign...... Lisbeth

2 pers til snacks/slik 

1 pers til grøntsager........... Polkaprik AKA mig

Anmeld

24. maj 2011

Lou87

Polkaprik skriver:

Så lukker vi for tilmeldinger til denne dag da vi nu bliver 10-11 tøser

Fandme i orden at der er så mange der gerne vil mødes! Synes det er super cool og glæder mig meget til både at se de "gamle kendinge" og de nye ansigter

Så laver vi lige en liste over hvad der skal bruges af mad og drikke til dagen så man kan skrive sig på en ting man vil medbringe.

Jeg vil gerne igen købe noget fondant ind hvis der er nogle der mangler. EN stor pakke koster 110 kr og en lille pakke 35 kr.

Vi skal bruge:

2 pers. til brød............ Lou87

3 pers til pålæg

2 pers til sodavand/saft el.lign...... Lisbeth

2 pers til snacks/slik 

1 pers til grøntsager........... Polkaprik AKA mig

Anmeld

24. maj 2011

Unnie

Jeg vil gerne tag snack/slik med :0)

Anmeld

24. maj 2011

Lou87

Lyder måske mærkeligt..
MEN det der driller mig mest hver gang er når jeg skal overtrække kagerne med fondant, enten "revner" den, hvilket jo nok er fordi den er for tynd tænker jeg  og ellers kan jeg ikke få kanten pæn..

Er det muligt du har et kageprojekt li i nærheden så du ku vise mig/os hvordan du gør helt fra udrulningen ??

Anmeld

25. maj 2011

Unnie

Det driller også mig... Men jeg kunne også godt tænke mig at se hvordan man laver blomster...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.