Kagemøde i Slagelse. Hvem vil med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

LISBETH:-)

Polkaprik skriver:

Efter en kanon hyggeig kagehyggedag i søndags med STOR timelding vil jeg skynde mig at invitere igen da vi jo slet ikke nåede alle de ting vi gerne ville!

Derfor har jeg fundet et par datoer hvor jeg har mulighed for at deltage og lægge hus til

Det er for alle der har interesse i at pynte kager. Til jer der ikke har prøvet det før kan jeg fortælle at det går ud på at vi mødes og deler tips og idéer. Alle tager det værktøj med de har så man har mulighed for at kigge og prøve hinandens.

Jeg regner med at vi mødes fra kl 10 til senest 16.

Alle der deltager tager noget med til en fælles frokost samt de materialer de selv skal bruge til dagen.

Jeg vil gerne have en idé hvis der er noget bestemt I gerne vil lære da det kan være at det kræver noget forberedelse

Vi endte med at være 10 tøser i søndags og jeg kunne så konstatere at det var helt fint vi ikke blev flere. Det var 3-4 stykker mindre end der havde tilmeldt sig. Så derfor holder vi os næste gang til max 12 tilmeldinger. 

Lige som sidst holder vi den dag hvor der flest der kan deltage

Så kom frisk tøser! Lad os få endnu en fed dag

Først til mølle!

Michelle

Jeg vil meget gerne lærer og lave en Rasmus Klump figur  Og så vil jeg gerne have forskellige ideer til hvordan man laver tøj til fondant menneskerne. F.eks hvis det er en mand og forskellige kjole designs til kvinder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Polkaprik

lisbeth2910 skriver:

Jeg vil meget gerne lærer og lave en Rasmus Klump figur  Og så vil jeg gerne have forskellige ideer til hvordan man laver tøj til fondant menneskerne. F.eks hvis det er en mand og forskellige kjole designs til kvinder.

Uhh det med tøj på figurerne er ikke lige min stærke side og jeg ville også rigtig gerne have nogle fif til det. Men måske vi kan sidde og nørkle lidt med det sammen og finde ud af noget

Rasmus Klump... Ja ham har jeg jo lavet et par gange så jeg må se om jeg kan hitte ud af det igen

Anmeld

24. maj 2011

Polkaprik

Unnie skriver:

Ihhh håber det bliver den 12. er helt nye og vil så smadre gerne med og lærer noget, min kæreste skal nemlig på job om mandagen, så det er ikke sikker jeg kan finde en babysitter

Kunne du komme med hvis det bliver den 13. og du kan tage din dreng med?

Anmeld

24. maj 2011

ZamanogDania

Jeg vil meget gerne lære at lave tiger dyret. Jeg kan simpelhen ikke får den lavet pænt håber der er en der vil vise mig den.

Anmeld

24. maj 2011

Polkaprik

Kan se at det er close race mellem de 2 datoer men dog lidt flere der kan d. 13. så det bliver den dag! 

Så jeg har noteret at følgene kan den dag:

Roenlund

ZamanogDania

Sandorff

Lou87

Lullaby

Lisbeth

Loa

Er der flere der vil med for så er der stadig plads til et par stykker mere eller 3

Michelle

Anmeld

24. maj 2011

Polkaprik

ZamanogDania skriver:

Jeg vil meget gerne lære at lave tiger dyret. Jeg kan simpelhen ikke får den lavet pænt håber der er en der vil vise mig den.

Ham har jeg aldrig lavet men vi må prøve og kigge på det

Anmeld

24. maj 2011

ZamanogDania

Polkaprik skriver:

Ham har jeg aldrig lavet men vi må prøve og kigge på det

Der er nemlig en ønske til min svogers søn. Moren er vildt med tigerdyret. Jeg tænkte perfekt det er lige det jeg ikke kan finde ud af

Så må vi lærer det sammen

Anmeld

24. maj 2011

roenlund

er der nogen der kan lave okideer??? for det kunne jeg bare rigtig godt tænke mig at lære....

Anmeld

24. maj 2011

sussi84

hej

Jeg vil rigtig gerne med den 13 - endelig en dag hvor jeg kan deltage

Anmeld

24. maj 2011

Susan1978

hej Tøser,

jeg vil jo rigtig gerne være med, men kan man sådan beslutte sig i sidste øjeblik..

har rigtig meget stress i øjeblikket..  - så kan ikke vide om det lige er noget jeg magter når vi når dertil.

jeg skal aflevere en dåbskage til min veninde om søndagen, så måske har jeg også fået nok..  men måske jeg gerne vil alligevel.. men vil ikke love noget.. 

kan sådan en halv tilmelding gå an?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.