tumbling af tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2008

Nadi

Vi har ingen tumbler, så det er jo så nemt men ellers hvis min mor er så sød lige at lade os låne hendes så er det koge vasken der får en tur i tumbleren (og bukser, hvis det skal gå hurtigt med at få dem tørre). Trøjer og sådan noget kommer på snoren.
Jeg troede først der stod tumling af tøj og jeg tænkte bare HAVD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

Mie A

Her bliver alt med undtagelse af mine bh'er tørretumblet - jeg er ligeglad med om der står friends eller katvig i nakken - gider ikke at have et tørrestativ stående.

Anmeld

12. november 2008

heaven

undtagen om sommeren, så tumbles ALT her..... strømper og bh`er også!!! gider ikke bøvle med at hænge det op indendøre, ganske enkelt... her kniber det nemlig også lidt med pladsen. Desuden mener jeg at have læst, at det er smadder usundt at tørre indendøre pga den forhøjede luftfugtighed ???

om sommeren hænger jeg det op i haven, elsker duften af frisk-luft-tørret tøj, uuuhm

Jannie

Anmeld

12. november 2008

Tikki

Susan1978 skriver:

men er gælder det også Iza´s tøj fra de lidt dyere mærker? køber du det så i en str større end hun skal bruge?

ja, det er det hele - hun har ikke så meget af det dyre - kun noget vi har fået faktisk...jeg køber stort set alt enten brugt på Trendsales eller i Føtex , h&m eller over nettet på tilbud. Jeg er lidt nærig der, også med mig selv.....jeg synes egentligt ikke det bliver så meget mindre af tumbleren- kun bodyerne og dem køber jeg gerne 1 nummer større fordi jeg ved, de krymper en del de fleste af dem.....Men jo, jeg køber nok lidt større tøj, når jeg køber noget, men højst 1 nummer.

Anmeld

12. november 2008

Louise mortil4

vi tørrer alt ungernes tøj på stativet og meget at mit tøj, men mandens tøj og håndklæder ryger i tumbleren hvis det ikke kan komme ud og hænge.

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.