ægløsning positiv eller hvad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Muffinmus

jamen så har du sikkert odds der ligger måske omkring de 25 % for at blive gravid.... DEt er ca deromkring det ligger hvis man har sex omkring ÆL hver måned:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

sweet

ciliemil skriver:

hej tøser..

Ja over skriften siger det hele.. men er så forvirret snart at jeg ved ikke om den er god nok..

vi ønsker os så meget nr 4 at jeg virkelig håber på at den er positiv. for jeg kender ikke min cyklus..

hilsen ciliemil

jamen jeg vil sige positiv det er ikke altid de kan blive 100 % lige tydelige.... har selv taget en del efterhånden hvor der flere gange er blevet en spire ud af det og ved at det godt kan være lidt forskelligt

Anmeld

15. maj 2011

ciliemil

tænkte på om grunden til at den bliver så tydelig men stadigvæk ikk tydelig nok. om det kan være fordi at man er på vej ind i en ÆL. men har lige taget en og den var ikk lige så tydelig som den anden, så jeg er meget forvirret over det..

Anmeld

15. maj 2011

Mauser.

Den er lige ved at være der kan jeg se, jeg syntes bare i at skal sexe de næste 3 dage så må du da ramme den .. 

Anmeld

15. maj 2011

sweet

ciliemil skriver:

tænkte på om grunden til at den bliver så tydelig men stadigvæk ikk tydelig nok. om det kan være fordi at man er på vej ind i en ÆL. men har lige taget en og den var ikk lige så tydelig som den anden, så jeg er meget forvirret over det..

det kan den godt gøre hvis du evt har drukket for meget væske inden du har taget den...

Anmeld

15. maj 2011

Kløver

lidt svært at se men vil sige den nederste godt kunne være positiv, stregerne skal være lige tydelige eller helst test stregen, mere tydelig, men kommer an på hvordan den ser ud som positiv hos dig, det kan du se når den ved at have set tydelig ud i et par dage i streg pludselig bliver negativ igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.