ægløsning positiv eller hvad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.679 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

ciliemil

hej tøser..

Ja over skriften siger det hele.. men er så forvirret snart at jeg ved ikke om den er god nok..

vi ønsker os så meget nr 4 at jeg virkelig håber på at den er positiv. for jeg kender ikke min cyklus..

hilsen ciliemil

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Aves.

De skal være LIGE tydelige....tag en i aften igen, måske den er positiv....men ellers så bare ha sex hveranden dag, så rammer i...

Anmeld

15. maj 2011

LBK

ciliemil skriver:

hej tøser..

Ja over skriften siger det hele.. men er så forvirret snart at jeg ved ikke om den er god nok..

vi ønsker os så meget nr 4 at jeg virkelig håber på at den er positiv. for jeg kender ikke min cyklus..

hilsen ciliemil

Jeg synes den ser RET positiv ud...

Anmeld

15. maj 2011

Aves.

L_K skriver:

Jeg synes den ser RET positiv ud...

Synes du de to streger ser lige tydelige ud, det ser de altså ikke på min computer...

Anmeld

15. maj 2011

ciliemil

Eva. skriver:

Synes du de to streger ser lige tydelige ud, det ser de altså ikke på min computer...

dette billed er måske lidt tydeligere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. maj 2011

Aves.

ciliemil skriver:

dette billed er måske lidt tydeligere

Kan du ikke selv se om de er lige tydelige da...jeg synes ikke de er..tag en i aften og se om den ikke er god nok..men den er da på vej, så knad derud af i stedet for at være på baby.dk..

Anmeld

15. maj 2011

lykkekevin

måske i dag men kan også være den først er der i morgen helt 100 men bare igang vil jeg da sige og hel og lykke

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

Hop om bord på manden... og så ellers bare nyd det,....håber der kommer en lille spire snart

Anmeld

15. maj 2011

Muffinmus

husk du gerne skal have sex INDEN den er knald positiv og så når den er det....:-) Så håber du havde sex i går evt og måske lige et knald i aften:-)

Anmeld

15. maj 2011

ciliemil

hej

vi havde sex igår og igen idag så håber da at det giver noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.