I morgen går det løs med grape-kuren :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

armani

Hej ,

Ked af at jeg rykker denne tråd op igen... Men er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg kan spise istedet for æg og bacon om morgenen? For jeg kan nemlig ikke tåle så mange æg på en uge... Max to æg om ugen. Det samme med bacon? Hvad kan erstatte æg og bacon?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Hyacinth

Fru.Mäes <3 skriver:

...

Jamen den fungerer sådan her:

Morgenmad:

2 styks stegt bacon.
2 æg, kogte, spejlæg eller scramble.
En halv grape eller et glas grape juice.
Også vand.

Middagsmad & Aftensmad:

RØDE, GRØNNE og ORANGE grøntssager - ligeså mange man kan spise. Med dressing, stegte i smør eller bare helt rå.
Kød, ligeså meget man kan spise. Stegt i SMØR!
En halv grape eller grape juice til begge måltider.
Vand.

Man må ikke indtage andet end det her - ingen krydderier, salt, peber osv.

FORDI KUREN VIRKER, OGSÅ USUND ER DEN HELLERE IKKE.. MIN SØSTER ARBEJDE PÅ SYGEHUSET, OG DE FLESTE SYGEPLEJERSKER OG NOGLE LÆGER ER PÅ DEN - SÅ, SÅ USUND KAN DEN IKKE VÆRE..

Bare lige for at sætte det lidt på spidsen, så er der også læger/sygeplejersker, der ryger, drikker for meget alkohol eller tager piller i en eller anden form.

.. Det gør det vel ikke mere sundt

Anmeld

20. juni 2012

lilledittemor

lounika skriver:

hel og lykke med den..... hvissss det er den jeg tror så er den PISSSSE hår.. jeg var ved at dø ...  og hildt ikke så langtid... jeg har 2 kure på min mail som jeg har brugt et par gange og den ene er faktis go syntes jeg.. uden man føler man er ved at dø..  det langtid siden jeg har brugt den men den er go til lige at smide et par kg eller 7 med.. hehe.. tror det 4 dage kur og 3 dage alm så vit jeg husrker..

Er det en kur som du måske har lyst til at dele?

Anmeld

20. juni 2012

Fenja09

Fru.Mäes <3 skriver:

HAR DU INTERESSE I KUREN - SEND MIG EN BESKED, SÅ SENDER JEG DEN TIL DIG

Vil du sende den til mig ?

/Fenja

Anmeld

20. juni 2012

Fenja09

armani skriver:

Hej ,

Ked af at jeg rykker denne tråd op igen... Men er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg kan spise istedet for æg og bacon om morgenen? For jeg kan nemlig ikke tåle så mange æg på en uge... Max to æg om ugen. Det samme med bacon? Hvad kan erstatte æg og bacon?

Jeg ved ikke om denne grapekur anbefaler noget andet fremfor æg og bacon, men jeg tænker at æg har et meget højt indhold af protein, så hvis du måske erstatter det med en anden fødevare der har et tilsvarende indhold protein.

Der er nødder, bønner,linser, korn/gryn og grov brød, samt fisk og kød.

Og hvad med kalkunbacon?

Anmeld

7. april 2013

chloe

hej ,,, jeg tænker at gå på den i morgen ,, er der gode reslutater

Anmeld

7. april 2013

optimistmor

Fru.Mäes <3 skriver:

Så er den sendt til dig

kunne jeg evt også få en kopi?

Anmeld

7. april 2013

Faith

Om jeg fatter de her, i min optik, underlige og ekstremt usunde kure

Hvad er der nu galt med god gammeldags sund kostomlægning og motion?

Anmeld

7. april 2013

Muhmi

Vil lige fortælle jer at den her tråd er to år gammel og at ts har slettet sig, så i får desværre ikke så meget ud af at bede hende om at dele hehe Bare lige til information

Anmeld

7. april 2013

Faith

Muhmi skriver:

Vil lige fortælle jer at den her tråd er to år gammel og at ts har slettet sig, så i får desværre ikke så meget ud af at bede hende om at dele hehe Bare lige til information

Ret relevant info

Ellers et virkelig spændende emne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.