I morgen går det løs med grape-kuren :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

camilla_agermose

Jeg kan ikke blive mere imod de her kure. Det lyder ikke ligefrem som en kur der giver alle de næringsstoffer kroppen har brug for.

Desuden tror jeg absolut ikke man skal prøve den hvis man ammer, barnet får jo næring af mælken og ikke så meget andet. Det er nok vigtigt at have med.

Og ofte høres det jo, at dem der prøver de her "lyn kure" tager det hele + ekstra på igen når de hopper tilbage på normal kost. Så det er absolut ikke et varigt vægttab man opnår.

- men igen så synes jeg da at det kunne være en fin løsning hvis de sidst kg lige skulle smides inden fx et bryllup - men også kun det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Fru.Mäes <3

camilla_agermose skriver:

Jeg kan ikke blive mere imod de her kure. Det lyder ikke ligefrem som en kur der giver alle de næringsstoffer kroppen har brug for.

Desuden tror jeg absolut ikke man skal prøve den hvis man ammer, barnet får jo næring af mælken og ikke så meget andet. Det er nok vigtigt at have med.

Og ofte høres det jo, at dem der prøver de her "lyn kure" tager det hele + ekstra på igen når de hopper tilbage på normal kost. Så det er absolut ikke et varigt vægttab man opnår.

- men igen så synes jeg da at det kunne være en fin løsning hvis de sidst kg lige skulle smides inden fx et bryllup - men også kun det.

Vil hellere ikke anbefale folk til at bruge den mens man ammer - for som du skriver, så skal barnet have alt det næring det kan få..

Hvis man tænker sig om, efter kuren er slut - så kan man hold sig på den vægt.. Mange af de kollegaer som min søster har, har været på den og holder vægten!!!

SÅ mon ikke osse det skulle fungere for nogen heinde

Anmeld

22. maj 2011

marloutti

Albertesmor skriver:

Ja der er vi jo så meget forskellige.  jeg vil da hellere have en flot krop jeg kan holde ud at se på, end at vægten siger et tal og min krop så er fyldt med alt det forkerte.

Så enig!! Alt der indebærer ordet "kur" skal man holde sig fra!! Det virker lige nu og her, men smadrer kroppens balance på længere sigt... Man skal bare spise sundt 80% af tiden og de sidste 20% gir plads til at skeje ud, uden man tager på eller blir usund...

Anmeld

22. maj 2011

o1Mutte

Syntes det lyder skide spændene har selv f'r overvejet suppekuren, men tror bare jeg vil gå død i det Den her virker lidt mere lovende

Anmeld

23. maj 2011

fønix

FrøkenHedegaard skriver:

Jamen, jeg vil gerne smide det samme som dig - 10 kg. Også må vi se til den tid, om jeg skal længere ned

okay jamen så er det jo ikke vild lang tid du skal være på den  håber alt går godt med den 

Anmeld

24. maj 2011

Fru.Mäes <3

UPDATE PÅ GRAPEKUREN

Da jeg startede på kuren vejede jeg 78,9 kg. og vejede igår mandag, 76,5 kg. SÅ har tabt 2,4 kg

Anmeld

24. maj 2011

Sommersko

FrøkenHedegaard skriver:

HAR DU INTERESSE I KUREN - SEND MIG EN BESKED, SÅ SENDER JEG DEN TIL DIG

Jeg vil da også gerne have den, til når jeg lige om straks, skal have tabt graviditetskiloerne.

Anmeld

24. maj 2011

Guldet

FrøkenHedegaard skriver:

UPDATE PÅ GRAPEKUREN

Da jeg startede på kuren vejede jeg 78,9 kg. og vejede igår mandag, 76,5 kg. SÅ har tabt 2,4 kg

Sejt tillykke ..

Anmeld

24. maj 2011

Bambii

FrøkenHedegaard skriver:

UPDATE PÅ GRAPEKUREN

Super godt gået..

Jeg har så lige konstateret at jeg virkelig ikke kan lide hverken grape eller juicen.. Så jeg droppede desværre kuren igen.. Men jeg kan da godt nok ikke bare drikke en slurk eller spise en bid af grapen.. desværre.. For ville virkelig gerne tabe mig nogle hurtige kg. Men så må jeg finde en anden måde

Anmeld

24. maj 2011

esiuol

Nu har jeg ikke læst hele denne tråd igennem, men jeg vil alligevel tillade mig at komme med et godt råd.

Lyder til, at grapefrugtkuren kan være god til hurtigt at få smidt et par uønskede kilo, men vil man gerne have et varigt vægttab af en - måske - lidt større størrelse, kan jeg anbefale værktøjet Madlog.dk.

Godt nok skal man veje og indtaste alt man spiser, men til gengæld kan man bruge sine kalorier, som man vil. Det vil sige, intet er forbudt - bare man holder sig indenfor sine tildelte kalorier.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.