Tasken til sygehuset - hvornår pakkede I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

lounika

STN skriver:

Hej piger..

Jeg har i dag lavet en liste til sygehus-tasken  Men jeg er måske lidt tidligt ude.. For har også pakket det meste af det, og er 33+1 i dag  

Jeg tænkte bare, at jeg lige så godt kunne være på forskud med det, hvis nu bebsen vil ud noget før.. Så skal vi ikke stå der i sidste sekund og pakke... Min mor fortalte at det var en god idé at pakke en måned inden terminsdagen, og der er jo så ca. 7 uger til min terminsdag i dag

Hvornår pakkede I tasken?

har også tænkt på at pake min men ander ikke hvad jeg skal komme i den  OVERHOVET faktisk... 6 uger til termin..  så hvad putter i så i den når i paker den hehe..

håber ikke det gør noget jeg spør om det her ved din tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

norenberg

har ikke pakket før nogen af gangene, det har jeg gået og gjort når jeg har fået veer og gjort mig færdig til at tage på sygehuset...

Anmeld

15. maj 2011

FruHolm <3

STN skriver:

Hej piger..

Jeg har i dag lavet en liste til sygehus-tasken  Men jeg er måske lidt tidligt ude.. For har også pakket det meste af det, og er 33+1 i dag  

Jeg tænkte bare, at jeg lige så godt kunne være på forskud med det, hvis nu bebsen vil ud noget før.. Så skal vi ikke stå der i sidste sekund og pakke... Min mor fortalte at det var en god idé at pakke en måned inden terminsdagen, og der er jo så ca. 7 uger til min terminsdag i dag

Pakkede min Taske da jeg var 29+ , da det var der jeg fik snydeveer første gang, hvor fg sagde jeg ikk skulle regne med at gå til termin var afsted flere gange men fødte på terminsdagen  

Anmeld

15. maj 2011

FruHolm <3

STN skriver:

Hej piger..

Pakkede min Taske da jeg var 29+ , da det var der jeg fik snydeveer første gang, hvor fg sagde jeg ikk skulle regne med at gå til termin var afsted flere gange men fødte på terminsdagen  

Anmeld

15. maj 2011

Sitrani

lounika skriver:

har også tænkt på at pake min men ander ikke hvad jeg skal komme i den  OVERHOVET faktisk... 6 uger til termin..  så hvad putter i så i den når i paker den hehe..

håber ikke det gør noget jeg spør om det her ved din tråd

Det er da bare okay...

Her er hvad jeg har pakket:

Toilettaske:

• Ammeindlæg
  • Små nyfødt-bleer
  • Vådservietter
  • Tandbørster + tandpasta
  • hårelastikker + hårnåle
  • Kontaktlinser
  • Natbind (til når man bløder efter fødslen)
  • Make up fjerner
  • Deodorant

Andre ting i tasken:

• Vandrejournal
  • Min og min kærestes dåbsattester
  • Kamera + oplader
  • Oplader til mobil
  • Lidt ekstra tøj til kæresten og mig
  • 2 sæt tøj til den lille
  • 1 stofble

Herudover skal vi have autostolen med, og en dyne..

Håber du kan bruge min liste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.