Tasken til sygehuset - hvornår pakkede I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.162 visninger
24 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Sitrani

Hej piger..

Jeg har i dag lavet en liste til sygehus-tasken  Men jeg er måske lidt tidligt ude.. For har også pakket det meste af det, og er 33+1 i dag  

Jeg tænkte bare, at jeg lige så godt kunne være på forskud med det, hvis nu bebsen vil ud noget før.. Så skal vi ikke stå der i sidste sekund og pakke... Min mor fortalte at det var en god idé at pakke en måned inden terminsdagen, og der er jo så ca. 7 uger til min terminsdag i dag

Hvornår pakkede I tasken?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Frøken J.

STN skriver:

Hej piger..

Jeg har i dag lavet en liste til sygehus-tasken  Men jeg er måske lidt tidligt ude.. For har også pakket det meste af det, og er 33+1 i dag  

Jeg tænkte bare, at jeg lige så godt kunne være på forskud med det, hvis nu bebsen vil ud noget før.. Så skal vi ikke stå der i sidste sekund og pakke... Min mor fortalte at det var en god idé at pakke en måned inden terminsdagen, og der er jo så ca. 7 uger til min terminsdag i dag

Jeg er der SLET ikke endnu, men jeg kunne godt finde på at pakke den i rigtig god tid ligesom dig. Netop fordi man ikke ved hvornår lokummet pludselig brænder og det er NU! Jeg vil senest pakke den 37+0, ikke et sekund senere  

Anmeld

15. maj 2011

Sitrani

Secrets skriver:

Jeg er der SLET ikke endnu, men jeg kunne godt finde på at pakke den i rigtig god tid ligesom dig. Netop fordi man ikke ved hvornår lokummet pludselig brænder og det er NU! Jeg vil senest pakke den 37+0, ikke et sekund senere  

Ja, nemlig... better safe than sorry  Og nu føler jeg lige som også bare at der ikke er så meget der mangler mere... Vi har ALLE ting til bebsen, bortset fra folde-ud-puslebord, som vi lige skal finde først... Man ved jo aldrig hvornår den lille melder sin ankomst

Anmeld

15. maj 2011

Janni.

STN skriver:

Hej piger..

Tror jeg pakkede cirka samme tid som dig. Jeg kan også bedst lide at have styr på tingene i god tid. Jeg var første gangs gravid og anede ikke noget om hvordan jeg eller manden ville reagere når veerne trådte ind. (Vi tog det dog stille og roligt begge to, jeg mere end manden) 

Anmeld

15. maj 2011

CamillaSoefelt

Jeg havde pakket alt til baby i uge 34 tror jeg. Men resten manglede jeg. Så det gjorde kæresten da jeg lå i sengen med veer hvert 3-5 minut... Haha. Gør jeg aldrig igen:/..

Anmeld

15. maj 2011

Sitrani

Janni. skriver:

Tror jeg pakkede cirka samme tid som dig. Jeg kan også bedst lide at have styr på tingene i god tid. Jeg var første gangs gravid og anede ikke noget om hvordan jeg eller manden ville reagere når veerne trådte ind. (Vi tog det dog stille og roligt begge to, jeg mere end manden) 

Godt at høre...

ja, man ved jo ikke hvordan man lige reagerer! Tror også min kæreste reagerer anderledes end mig.. Altså bliver mere panikslagen, så hvis jeg bare er i smerte med veer, og ikke kan noget, og han skulle stå for pakningen, så ved jeg sgu snart ikke... Haha  Er glad for det er gjort nu... Så kan bebse bare komme an!

Anmeld

15. maj 2011

ønskeprinsesse2011

jeg tror jeg pakker tasken når vi kommer hjem fra sommerferie i starten af august. 6 uger før terminen..

Anmeld

15. maj 2011

Turtles

Vi pakkede 14 dage før termin, da vi havde hørt at man sagtens kunne gå i gang 14 dage før, når man er/var førstegangs fødende.

Og må jeg foreslå at du selv pakker en dejlig blød 4 lags rulle toiletpapir og tager med

Anmeld

15. maj 2011

Janni.

STN skriver:

Godt at høre...

ja, man ved jo ikke hvordan man lige reagerer! Tror også min kæreste reagerer anderledes end mig.. Altså bliver mere panikslagen, så hvis jeg bare er i smerte med veer, og ikke kan noget, og han skulle stå for pakningen, så ved jeg sgu snart ikke... Haha  Er glad for det er gjort nu... Så kan bebse bare komme an!

her var jeg slet ikke klar til at vi skulle køre, men kæresten tvang mig nærmest afsted. jeg var da også 8 cm åben da vi kom ind  men vi var inde kl 19.30 og han er født 2.59 så vi havde GOOOOD tid 

Anmeld

15. maj 2011

Sitrani

Janni. skriver:

her var jeg slet ikke klar til at vi skulle køre, men kæresten tvang mig nærmest afsted. jeg var da også 8 cm åben da vi kom ind  men vi var inde kl 19.30 og han er født 2.59 så vi havde GOOOOD tid 

Ja, det er jo ikke altid de lige popper ud, når vandet går, eller man får veer.. Tit går der nogle timer, men tror lidt, at mændende tror, at NU ER DET NU, lige så snart veerne kommer... hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.