Tasken til sygehuset - hvornår pakkede I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Janni.

STN skriver:

Ja, det er jo ikke altid de lige popper ud, når vandet går, eller man får veer.. Tit går der nogle timer, men tror lidt, at mændende tror, at NU ER DET NU, lige så snart veerne kommer... hehe...

Ha ha.. Ja de kære mænd er nu kære 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Sitrani

CamillaSoefelt skriver:

Jeg havde pakket alt til baby i uge 34 tror jeg. Men resten manglede jeg. Så det gjorde kæresten da jeg lå i sengen med veer hvert 3-5 minut... Haha. Gør jeg aldrig igen:/..

Hehe.. Jeg har stort set alt klar - både til baby og far og mig selv.... Tænker lidt, at det er nemmest, at det hele er klar, så hr. far ikke skal rende rundt helt panikslagen, mens jeg ligger med veer....

Anmeld

15. maj 2011

karina pigen

jeg pakkede min længe før havde ik andet at lave...

Anmeld

15. maj 2011

karina pigen

STN skriver:

Hehe.. Jeg har stort set alt klar - både til baby og far og mig selv.... Tænker lidt, at det er nemmest, at det hele er klar, så hr. far ikke skal rende rundt helt panikslagen, mens jeg ligger med veer....

godt tænkt... smil

Anmeld

15. maj 2011

Sitrani

pjuskemor84 skriver:

jeg tror jeg pakker tasken når vi kommer hjem fra sommerferie i starten af august. 6 uger før terminen..

Ja, det er stort set det samme som mig jo  Her er det dog 7 uger før... men det er vel hip som hap...

Anmeld

15. maj 2011

Corn

Ved første barn, pakkede jeg, da veerne var igang og fødegangen havde sagt at vi skulle begynde at køre derind imod (vi har 40 km til sygehuset)

Anden gang havde jeg bare smidt et sæt tøj til bebs i liften, samt et par bukser til mig selv, og vi var hjemme igen 3 timer efter fødslen.

Tredje gang fødte jeg hjemme, og havde intet pakket

Anmeld

15. maj 2011

Corn

Mine er iøvrigt alle født før termin, førstemand 36+0, mellemmand 38+6, mindstemand 37+?

Anmeld

15. maj 2011

CamillaSoefelt

STN skriver:

Kan kun anbefales og gøre alt klar:-)!

Anmeld

15. maj 2011

Sitrani

Corn skriver:

Mine er iøvrigt alle født før termin, førstemand 36+0, mellemmand 38+6, mindstemand 37+?

det er jo det... man ved aldrig hvornår de melder deres ankomst

Anmeld

15. maj 2011

LRJ

Tasken til Julie blev pakket i uge 28 da jeg blev udskrevet igen pga jeg var gået i fødsel der, men tasken til mig blev pakket og pakket ud igen mange gange da jeg ikk havde særlig meget tøj... Og da jeg så fødte måtte min kæreste pakke til mig dagen hvor jeg havde født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.