NinaSophia skriver:
Jep, så nåede vi alligevel terminsdagen idag d. 15/5-11, troede aldrig dagen ville komme og nu er den her bare.. 
Forstår slet ikke jeg har været gravid i fulde 40 uger, og nu kommer min pige snart ud til os, vi venter i spænding. 
Jeg har netop gjort HELE hytten hovedren, støvet af, pudset vinduer, støvsuget meget grundigt, skiftet sengetøj, vasket gulv, tørt af alle tænkelige steder, ryddet grundigt op, vasket 3 maskiner tøj, tørt af på babyværelset og støvsuget + vasket gulvet derinde og ryddet de sidste på plads, pakket de sidste ting i tasken og skrevet en seddel med de få ting jeg ikke kunne pakke idag så kæresten ikke glemmer noget når vi står med veer og skal afsted.. Alt sammen for at der er nydeligt hvis der kommer
veer inden for de næste par dage, ellers må jeg på den igen, og igen i håb om veer der vil bringe min lille pige ud til mig 
Men here we go med billeder af maven idag 40+0.. 
forhåbentlig sidste mavebilleder.

Som w.. bla. skriver så synes jeg også det lyder som om der er noget i gære, alle skriver om at have utroligt meget overskud, og sådan lige inden fødslen, så
for at det snart går igang og sender en masse vestøv afsted puuuuuuuust, så den flotte mave kan blive til en yndig baby pige 

Anmeld