40+0. <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Janni.

NinaSophia skriver:

tusind tak

Glæder mig allerede til Fb og billeder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

twiggi

Mulleunge skriver:

sååå smuk <3 og helt uden nogen stræk mærker .. hihi.

Dejligt med rengøring så du er 100 procent klar til hun kommer ud søde, det skal nok blive dejligt  .. 

Held og lykke med det hele, jeg håber VIRKELIG snart at der sker noget, du har ventet lææænge nu. 

tusind tak søde

håber os snart hun finder vejen ud.. ku være så dejligt..

Anmeld

15. maj 2011

twiggi

Janni. skriver:

Glæder mig allerede til Fb og billeder 

meee 2

Anmeld

15. maj 2011

Tropez

NinaSophia skriver:

Jep, så nåede vi alligevel terminsdagen idag d. 15/5-11, troede aldrig dagen ville komme og nu er den her bare..

Forstår slet ikke jeg har været gravid i fulde 40 uger, og nu kommer min pige snart ud til os, vi venter i spænding.

Jeg har netop gjort HELE hytten hovedren, støvet af, pudset vinduer, støvsuget meget grundigt, skiftet sengetøj, vasket gulv, tørt af alle tænkelige steder, ryddet grundigt op, vasket 3 maskiner tøj, tørt af på babyværelset og støvsuget + vasket gulvet derinde og ryddet de sidste på plads, pakket de sidste ting i tasken og skrevet en seddel med de få ting jeg ikke kunne pakke idag så kæresten ikke glemmer noget når vi står med veer og skal afsted.. Alt sammen for at der er nydeligt hvis der kommer  veer inden for de næste par dage, ellers må jeg på den igen, og igen i håb om veer der vil bringe min lille pige ud til mig

Men here we go med billeder af maven idag 40+0..

forhåbentlig sidste mavebilleder.

Som w.. bla. skriver så synes jeg også det lyder som om der er noget i gære, alle skriver om at have utroligt meget overskud, og sådan lige inden fødslen, så  for at det snart går igang og sender en masse vestøv afsted puuuuuuuust, så den flotte mave kan blive til en yndig baby pige 

Anmeld

15. maj 2011

twiggi

Tropez skriver:

Som w.. bla. skriver så synes jeg også det lyder som om der er noget i gære, alle skriver om at have utroligt meget overskud, og sådan lige inden fødslen, så  for at det snart går igang og sender en masse vestøv afsted puuuuuuuust, så den flotte mave kan blive til en yndig baby pige 

det lyder bare kanon
tak for ve-støv,

og hvor er du sød, glæder mig til at se min pige

Anmeld

15. maj 2011

Mauser.

NinaSophia skriver:

tusind tak søde

håber os snart hun finder vejen ud.. ku være så dejligt..

Det kunne det altså, du må hoppe lidt rundt eller løbe en laaaang tur som så nok ik engang virker. hihi

Anmeld

15. maj 2011

Lotus86

så smuk så smuk

Håber for jer at det er sidste mavebillede, så i snart kan få jeres prinsesse at se

Anmeld

15. maj 2011

2babygirls

NinaSophia skriver:

Jep, så nåede vi alligevel terminsdagen idag d. 15/5-11, troede aldrig dagen ville komme og nu er den her bare..

Forstår slet ikke jeg har været gravid i fulde 40 uger, og nu kommer min pige snart ud til os, vi venter i spænding.

Jeg har netop gjort HELE hytten hovedren, støvet af, pudset vinduer, støvsuget meget grundigt, skiftet sengetøj, vasket gulv, tørt af alle tænkelige steder, ryddet grundigt op, vasket 3 maskiner tøj, tørt af på babyværelset og støvsuget + vasket gulvet derinde og ryddet de sidste på plads, pakket de sidste ting i tasken og skrevet en seddel med de få ting jeg ikke kunne pakke idag så kæresten ikke glemmer noget når vi står med veer og skal afsted.. Alt sammen for at der er nydeligt hvis der kommer  veer inden for de næste par dage, ellers må jeg på den igen, og igen i håb om veer der vil bringe min lille pige ud til mig

Men here we go med billeder af maven idag 40+0..

forhåbentlig sidste mavebilleder.

Vanessa, så er det UD af boligen.. den er blevet for "lille" og mor har et andet værelse klar til dig

VEEEEE -STØØØØØØØV på vej til dig, havde en masse i skuffen fordi jeg fødte 40+5

Anmeld

15. maj 2011

Chalala85

Hold da helt ferie en smuk mave  Glæder mig til at se indholdet

Anmeld

15. maj 2011

Bavianis

Flot mave. Nu bliver det spændende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.