40+0. <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.806 visninger
59 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

twiggi

Jep, så nåede vi alligevel terminsdagen idag d. 15/5-11, troede aldrig dagen ville komme og nu er den her bare..

Forstår slet ikke jeg har været gravid i fulde 40 uger, og nu kommer min pige snart ud til os, vi venter i spænding.

Jeg har netop gjort HELE hytten hovedren, støvet af, pudset vinduer, støvsuget meget grundigt, skiftet sengetøj, vasket gulv, tørt af alle tænkelige steder, ryddet grundigt op, vasket 3 maskiner tøj, tørt af på babyværelset og støvsuget + vasket gulvet derinde og ryddet de sidste på plads, pakket de sidste ting i tasken og skrevet en seddel med de få ting jeg ikke kunne pakke idag så kæresten ikke glemmer noget når vi står med veer og skal afsted.. Alt sammen for at der er nydeligt hvis der kommer  veer inden for de næste par dage, ellers må jeg på den igen, og igen i håb om veer der vil bringe min lille pige ud til mig

Men here we go med billeder af maven idag 40+0..

forhåbentlig sidste mavebilleder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Frøken J.

Hvor er den bare flot! Jeg glæder mig virkelig til at se det lille pus, som kommer ud af den! Og sender gerne noget vestøv, jeg har noget tid til jeg skal bruge det endnu

Anmeld

15. maj 2011

TineA

Glædelig terminsdag - det er bare så stort at nå dertil

Det lyder som om, at du har mentalt optakt til fødslen - man siger jo gerne, at man får rengøringsvanvid lige inden!

Jeg krydser i hvert fald fingre for, at der snart sker noget

Og hvor er din mave bare flot

.. Tine

Anmeld

15. maj 2011

Sitrani

Fantastisk! Håber snart der sker noget

Flot flot mave....

Jeg føler at der bare er hundrede år endnu, og er 33+1 i dag  Vil bare så gerne have at terminsdagen kom meget hurtigere.... Så dejligt for dig, at det er nu! Glæder mig til det bliver min tur....

Anmeld

15. maj 2011

***S***

Hold da op en flot mave du har!!  Rigtig fin den sidder på dig!

Håber snart du har din lille pige i dine arme!

Anmeld

15. maj 2011

Janni.

Sender lige noget ve støv..  

Håber hun snart kommer ud til jer 

Anmeld

15. maj 2011

Aprilmor11

NinaSophia skriver:

Jep, så nåede vi alligevel terminsdagen idag d. 15/5-11, troede aldrig dagen ville komme og nu er den her bare..

Forstår slet ikke jeg har været gravid i fulde 40 uger, og nu kommer min pige snart ud til os, vi venter i spænding.

Jeg har netop gjort HELE hytten hovedren, støvet af, pudset vinduer, støvsuget meget grundigt, skiftet sengetøj, vasket gulv, tørt af alle tænkelige steder, ryddet grundigt op, vasket 3 maskiner tøj, tørt af på babyværelset og støvsuget + vasket gulvet derinde og ryddet de sidste på plads, pakket de sidste ting i tasken og skrevet en seddel med de få ting jeg ikke kunne pakke idag så kæresten ikke glemmer noget når vi står med veer og skal afsted.. Alt sammen for at der er nydeligt hvis der kommer  veer inden for de næste par dage, ellers må jeg på den igen, og igen i håb om veer der vil bringe min lille pige ud til mig

Håber snart at du får din lille prinsesse ud

Jeg gik 12 dage over tid, så håber at det går stærkere ved dig Jeg krydser alt hvad jeg kan, og sender spandevis af ve-støv afsted til dig

Anmeld

15. maj 2011

Becks

NinaSophia skriver:

Du er bare så sindssygt flot gravid!!!

Sender dig en masse

Anmeld

15. maj 2011

B&J

Det hele er bare klar så sender jer en masse vee støv så jeres lille pige snart kommer og sikke en  smuk mave du har

Anmeld

15. maj 2011

twiggi

Secrets skriver:

Hvor er den bare flot! Jeg glæder mig virkelig til at se det lille pus, som kommer ud af den! Og sender gerne noget vestøv, jeg har noget tid til jeg skal bruge det endnu

taaak søde

jeg glæder mig så meget til at se hende den lille fis

tak for ve-støv, jeg sender tilbage når det er din tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.