Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NinaSophia skriver: taaak søde jeg glæder mig så meget til at se hende den lille fis tak for ve-støv, jeg sender tilbage når det er din tur
taaak søde jeg glæder mig så meget til at se hende den lille fis tak for ve-støv, jeg sender tilbage når det er din tur
Det var så lidt!
Og på forhånd tak. Hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sååå smuk <3 og helt uden nogen stræk mærker .. hihi.
Dejligt med rengøring så du er 100 procent klar til hun kommer ud søde, det skal nok blive dejligt ..
Held og lykke med det hele, jeg håber VIRKELIG snart at der sker noget, du har ventet lææænge nu.
W.. skriver: Glædelig terminsdag - det er bare så stort at nå dertil Det lyder som om, at du har mentalt optakt til fødslen - man siger jo gerne, at man får rengøringsvanvid lige inden! Jeg krydser i hvert fald fingre for, at der snart sker noget Og hvor er din mave bare flot .. Tine
Glædelig terminsdag - det er bare så stort at nå dertil
Det lyder som om, at du har mentalt optakt til fødslen - man siger jo gerne, at man får rengøringsvanvid lige inden!
Jeg krydser i hvert fald fingre for, at der snart sker noget
Og hvor er din mave bare flot
.. Tine
taak ja det er helt vildt stort.. håber du har ret..taak
STN skriver: Fantastisk! Håber snart der sker noget Flot flot mave.... Jeg føler at der bare er hundrede år endnu, og er 33+1 i dag Vil bare så gerne have at terminsdagen kom meget hurtigere.... Så dejligt for dig, at det er nu! Glæder mig til det bliver min tur....
Fantastisk! Håber snart der sker noget
Flot flot mave....
Jeg føler at der bare er hundrede år endnu, og er 33+1 i dag Vil bare så gerne have at terminsdagen kom meget hurtigere.... Så dejligt for dig, at det er nu! Glæder mig til det bliver min tur....
trust me, jeg har det som om jeg har ventet i flere år.. eller, næsten.. dagen er der hurtigere end du lige tror
tak
***S*** skriver: Hold da op en flot mave du har!! Rigtig fin den sidder på dig! Håber snart du har din lille pige i dine arme!
Hold da op en flot mave du har!! Rigtig fin den sidder på dig!
Håber snart du har din lille pige i dine arme!
tusinde tak
Janni. skriver: Sender lige noget ve støv.. Håber hun snart kommer ud til jer
Sender lige noget ve støv..
Håber hun snart kommer ud til jer
tusind tak
Aprilmor11 skriver: Håber snart at du får din lille prinsesse ud Jeg gik 12 dage over tid, så håber at det går stærkere ved dig Jeg krydser alt hvad jeg kan, og sender spandevis af ve-støv afsted til dig
Håber snart at du får din lille prinsesse ud
Jeg gik 12 dage over tid, så håber at det går stærkere ved dig Jeg krydser alt hvad jeg kan, og sender spandevis af ve-støv afsted til dig
Tutte skriver: Du er bare så sindssygt flot gravid!!! Sender dig en masse
Du er bare så sindssygt flot gravid!!!
Sender dig en masse
årrh tusind tak håber det virker snart
Du har da ikke kedet dig smukke Håber lille Vanessa kommer ud til jer snart! Glæder mig til at se billeder og høre om hvordan det hele kommer til at gå, men er sikker på det kommer til at gå godt!
En maaaaaaaaaaaaasse vestøv afsted til dig
Håber du har det godt smukke! Og hold op helt op hvor er du bare SMUK gravid!Husk at nyde de sidste dage med maven, du kommer til at savne det
B&J skriver: Det hele er bare klar så sender jer en masse vee støv så jeres lille pige snart kommer og sikke en smuk mave du har
Det hele er bare klar så sender jer en masse vee støv så jeres lille pige snart kommer og sikke en smuk mave du har
taaaak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128