Div. sælges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. maj 2011

AndreasMor84

LLN skriver:

Hej

Er indholdet i de to scrap bøger forskelligt, eller er det meget det samme?

Hvad skal du have for dem incl. porto.

Nej det er 2 forskellige bøger. Den røde indeholder mest noget med børn og ferie, mens den blå indeholder højtider - bryllup, jul, konfirmation mm. De er som nye og stort set ikke brugt. Nyprisen er 199 pr. stk. Hvad siger du til 130 for begge + porto?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

twinboys

Solstråle2011 skriver:

Jeg har ryddet op i gemmerne og fandt lidt, jeg ikke bruger mere Kig og vi finder en pris

Pris for bøgerne på billede 1

Anmeld

15. maj 2011

AndreasMor84

Hvor meget for tasken på billede 6?

Tja.. det er en jeg har fået i fødselsdagsgave i år og nyprisen var 299 kr. Hvad siger du til 100 kr? Ellers er jeg også interesseret i at bytte mod fx. babytøj i neutrale farver

Anmeld

15. maj 2011

AndreasMor84

Scrapbøgerne er solgt og dermed fjernet fra tråden

Anmeld

15. maj 2011

B&J

Hvad vil du have for tidens kvinder

Anmeld

15. maj 2011

AndreasMor84

B&J skriver:

Hvad vil du have for tidens kvinder

Så vidt jeg lige husker er det de 4 sidste udgivelser i 2010 og den første i 2011. Hvad siger du til 20 kr. pr stk?

Anmeld

15. maj 2011

B&J

Solstråle2011 skriver:

Så vidt jeg lige husker er det de 4 sidste udgivelser i 2010 og den første i 2011. Hvad siger du til 20 kr. pr stk?

hvor mange har du er der kun de 5 på billede og hvad koster portoen?

Anmeld

15. maj 2011

AndreasMor84

B&J skriver:

hvor mange har du er der kun de 5 på billede og hvad koster portoen?

Ja jeg har kun de 5, da det var et abonnement jeg fik De vejer lidt over 1 kg og det koster 58 kr. at sende + bobbelposen til dem. Men vi kan sige 150 i alt, hvis du vil have alle 5?

Anmeld

15. maj 2011

JuelZ

Solstråle2011 skriver:

Det kommer an på om du vil have begge controller og nunchucks med? Altså jeg synes jo omkring 1200 + porto er en fair pris, når man tænker på, hvad det koster fra nyt. (vi har givet 2686 kr. for det hele) En ny controller koster jo i sig selv ca. 500 kr. alt efter hvor man køber det henne og en nunchuck koster ca. 190 pr. stk. + det motion plus gummicover koster 189 pr stk.  Men jeg ved ikke hvad du siger?

jeg skal lige snakke med manden om det engang for han synes ikke jeg skal gå over 1000kr

Anmeld

16. maj 2011

AndreasMor84

Tina-Hansen skriver:

jeg skal lige snakke med manden om det engang for han synes ikke jeg skal gå over 1000kr

ok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.