Div. sælges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.329 visninger
33 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

AndreasMor84

Jeg har ryddet op i gemmerne og fandt lidt, jeg ikke bruger mere

Bøgerne på billede 1 - 40 kr. stk + porto

Bøgerne på billede 2 - 60 kr. stk for de øverste og 75 for den nederste, da den er ny.

Bogen på billede 3 - 50 kr. + porto

Bøgerne på billede 4 - 30 kr. for den lille og 50 kr. for den med Portfolio + porto

Pungen 50 kr. + porto

Wii - ca 1000 kr. + porto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

kiwilouise

hvad skal du have for bogen "fest og farver" og wii'en?

Anmeld

15. maj 2011

AndreasMor84

hvad skal du have for bogen "fest og farver" og wii'en?

50 kr for bogen + porto. Mht. wii, så er jeg lidt usikker.. hvad vil du give? den er lidt over 1 år gammel og det er købt for 2685 kr.

Anmeld

15. maj 2011

kiwilouise

Solstråle2011 skriver:

50 kr for bogen + porto. Mht. wii, så er jeg lidt usikker.. hvad vil du give? den er lidt over 1 år gammel

jeg kan få en helt ny wii for 1000 kr så jeg tænker ca 400 kr  når portoen kommer oveni er er vi næsten oppe på nyrpis igen.

Anmeld

15. maj 2011

AndreasMor84

kiwilouise skriver:

jeg kan få en helt ny wii for 1000 kr så jeg tænker ca 400 kr  når portoen kommer oveni er er vi næsten oppe på nyrpis igen.

Tja bortset fra at det ikke koster 600 kr. at sende den.. synes 400 er alt for lidt, hvis du også tænker at du vil have nunchuck og controllerne med?

Anmeld

15. maj 2011

Bryndis

Solstråle2011 skriver:

Jeg har ryddet op i gemmerne og fandt lidt, jeg ikke bruger mere Kig og vi finder en pris

Hvor meget for tasken på billede 6?

Anmeld

15. maj 2011

LLN

Solstråle2011 skriver:

Jeg har ryddet op i gemmerne og fandt lidt, jeg ikke bruger mere Kig og vi finder en pris

Hej

Er indholdet i de to scrap bøger forskelligt, eller er det meget det samme?

Hvad skal du have for dem incl. porto.

Anmeld

15. maj 2011

JuelZ

Hvad skal du have for Wii'en med porto ?? er MEGET interesseret så hvis vi kan finde en god pris så er jeg på tænker - ikke mindre end 500 - hvad er dit forslag ??

Anmeld

15. maj 2011

AndreasMor84

Hvad skal du have for Wii'en med porto ?? er MEGET interesseret så hvis vi kan finde en god pris så er jeg på tænker - ikke mindre end 500 - hvad er dit forslag ??

Det kommer an på om du vil have begge controller og nunchucks med? Altså jeg synes jo omkring 1200 + porto er en fair pris, når man tænker på, hvad det koster fra nyt. (vi har givet 2686 kr. for det hele) En ny controller koster jo i sig selv ca. 500 kr. alt efter hvor man køber det henne og en nunchuck koster ca. 190 pr. stk. + det motion plus gummicover koster 189 pr stk.  Men jeg ved ikke hvad du siger?

Anmeld

15. maj 2011

Nalle

Pris for tasken på billed 6?

Og hvor stor er den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.