Flasher lige Alfred endnu en gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Sofia

businesstigger skriver:

Hvor er han dejlig! Og sikke et fint tæppe han har at ligge på på billede 1. Er det dig selv der har syet det?

Dejlige ferieplaner. Vi skal selv en uge til Frankrig.

Håber det er et fint besøg af SP

Mange tak. Det er min søster der har syet tæppet til mig er også rigtig glad for det. Håber I får en rigtig god tur til Frankring, det lyder som en skøn ferie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

DK

Ihhh så fiine billeder af Alfred! Han ER jo altså også bare så dejlig! Billedet af fødderne er bare så sødt!!!!

Knus Ditte, som helt bestemt synes Richard lignede Morten idag

Anmeld

17. maj 2011

Sofia

DK skriver:

Ihhh så fiine billeder af Alfred! Han ER jo altså også bare så dejlig! Billedet af fødderne er bare så sødt!!!!

Knus Ditte, som helt bestemt synes Richard lignede Morten idag

Jeg finder det meget interessant at du kan se lighedstræk mellem Morten og Richard Det må jeg lige studere når jeg ser den lille gut snart! Ringer snart, har helt glemt at ringe tilbage.

Anmeld

17. maj 2011

DK

Sofia skriver:

Jeg finder det meget interessant at du kan se lighedstræk mellem Morten og Richard Det må jeg lige studere når jeg ser den lille gut snart! Ringer snart, har helt glemt at ringe tilbage.

Ingen stres, ville bare lige sige hej og sådan!
Altså Richard sov, og så lignede han lige Morten. Spørg mig ikke hvorfor!! Måske derfor Morten altid så godt har kunne lide Richard

Anmeld

18. maj 2011

Sofia

DK skriver:

Ingen stres, ville bare lige sige hej og sådan!
Altså Richard sov, og så lignede han lige Morten. Spørg mig ikke hvorfor!! Måske derfor Morten altid så godt har kunne lide Richard

Det kan meget nemt være - en ting er sikkert, Morten har altid været meget glad for Richard

Anmeld

19. maj 2011

DK

Det kan meget nemt være - en ting er sikkert, Morten har altid været meget glad for Richard

Ja det har han! Men jeg LOVER at jeg aldrig har mødt Morten før

Anmeld

20. maj 2011

mathildemb

Sofia skriver:

Uh han bliver så STOR min lille dreng! Tiden flyver bare afsted. På mandag bliver han 2 måneder, og han er allerede vokset ud af sine natdraget i størrelse 62 og nogle af hans bukser i den størrelse stumper også! SP kommer på mandag og jeg er meget spændt på at se hvad han vejer! Han er for det meste en rigtig glad baby, han tager da stadig nogle skrigture ind i mellem, men der er længere og længere imellem dem, dejligt. Han er også begyndt at sove bedre om dagen, han tager ikke sådan nogle lange lure, men han sover løbende hen over dagen.

Vi er ved at planlægge dåben, jeg glæder mig rigtig meget. Det bliver den 19. juni og et par uger efter holder vi en lille komsammen for vores venner, de skal nemlig ikke med til dåben. Det tror jeg også bliver en rigtig hyggelig dag. Vi er den første i vennekredsen der har fået barn, så de er alle sammen helt vilde med ham. Og jeg nyder at vise ham frem, man er jo lidt stolt

Vi har også fået planlagt vores sommerferie, det bliver en uge i Berlin efterfulgt af en uge i sommerhus ved Vesterhavet. Vi har fået lov at låne en bil, så vi kører til Berlin og slipper således for at tage toget - dejligt. Hvor skal I andre hen på sommerferie???

Synes han er så sød og dejlig lille Alfred, så I slipper ikke for et par billeder af ham!

Fortsat god weekend piger..

Knus

Det er rigtig fine billeder!! Må jeg spørge hvad det er for et kamera de er taget med? Og er det spejlrefleks?

Jeg er nemlig på kamera jagt

Anmeld

20. maj 2011

Sofia

mathildemb skriver:

Det er rigtig fine billeder!! Må jeg spørge hvad det er for et kamera de er taget med? Og er det spejlrefleks?

Jeg er nemlig på kamera jagt

Mange tak - det er spejlrefleks, men jeg ved ikke hvilket kamera desværre, det er en veninde der har taget billederne!

Anmeld

20. maj 2011

mathildemb

Sofia skriver:

Mange tak - det er spejlrefleks, men jeg ved ikke hvilket kamera desværre, det er en veninde der har taget billederne!

ok, hvis du finder ud af det senere må du meget gerne skrive det til mig hvis du gider Vil gerne have et rigtig godt kamera snart, så jeg kan få taget nogle pletskud af min lille prinsesse

Anmeld

20. maj 2011

Sofia

mathildemb skriver:

ok, hvis du finder ud af det senere må du meget gerne skrive det til mig hvis du gider Vil gerne have et rigtig godt kamera snart, så jeg kan få taget nogle pletskud af min lille prinsesse

Jeg spørger hende, men de er taget med en ekstra indendørs blitz og en del andet udstyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.