Sofia skriver:
Uh han bliver så STOR min lille dreng! Tiden flyver bare afsted. På mandag bliver han 2 måneder, og han er allerede vokset ud af sine natdraget i størrelse 62 og nogle af hans bukser i den størrelse stumper også! SP kommer på mandag og jeg er meget spændt på at se hvad han vejer! Han er for det meste en rigtig glad baby, han tager da stadig nogle skrigture ind i mellem, men der er længere og længere imellem dem, dejligt. Han er også begyndt at sove bedre om dagen, han tager ikke sådan nogle lange lure, men han sover løbende hen over dagen.
Vi er ved at planlægge dåben, jeg glæder mig rigtig meget. Det bliver den 19. juni og et par uger efter holder vi en lille komsammen for vores venner, de skal nemlig ikke med til dåben. Det tror jeg også bliver en rigtig hyggelig dag. Vi er den første i vennekredsen der har fået barn, så de er alle sammen helt vilde med ham. Og jeg nyder at vise ham frem, man er jo lidt stolt

Vi har også fået planlagt vores sommerferie, det bliver en uge i Berlin efterfulgt af en uge i sommerhus ved Vesterhavet. Vi har fået lov at låne en bil, så vi kører til Berlin og slipper således for at tage toget - dejligt. Hvor skal I andre hen på sommerferie???
Synes han er så sød og dejlig lille Alfred, så I slipper ikke for et par billeder af ham! 
Fortsat god weekend piger..
Knus
Det er rigtig fine billeder!! Må jeg spørge hvad det er for et kamera de er taget med? Og er det spejlrefleks?