Flasher lige Alfred endnu en gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.864 visninger
30 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Sofia

Uh han bliver så STOR min lille dreng! Tiden flyver bare afsted. På mandag bliver han 2 måneder, og han er allerede vokset ud af sine natdraget i størrelse 62 og nogle af hans bukser i den størrelse stumper også! SP kommer på mandag og jeg er meget spændt på at se hvad han vejer! Han er for det meste en rigtig glad baby, han tager da stadig nogle skrigture ind i mellem, men der er længere og længere imellem dem, dejligt. Han er også begyndt at sove bedre om dagen, han tager ikke sådan nogle lange lure, men han sover løbende hen over dagen.

Vi er ved at planlægge dåben, jeg glæder mig rigtig meget. Det bliver den 19. juni og et par uger efter holder vi en lille komsammen for vores venner, de skal nemlig ikke med til dåben. Det tror jeg også bliver en rigtig hyggelig dag. Vi er den første i vennekredsen der har fået barn, så de er alle sammen helt vilde med ham. Og jeg nyder at vise ham frem, man er jo lidt stolt

Vi har også fået planlagt vores sommerferie, det bliver en uge i Berlin efterfulgt af en uge i sommerhus ved Vesterhavet. Vi har fået lov at låne en bil, så vi kører til Berlin og slipper således for at tage toget - dejligt. Hvor skal I andre hen på sommerferie???

Synes han er så sød og dejlig lille Alfred, så I slipper ikke for et par billeder af ham!

Fortsat god weekend piger..

Knus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

AA10

hehe ja tiden flyver men hvor er han bare sød

Anmeld

15. maj 2011

Kit

Tiden går bare sindssygt stærkt.

Han er bare en lille lækkerbisken - rigtig gode billeder.

Kit

Anmeld

15. maj 2011

Line Højdal

Skønne billeder Sofia... vildt der allerede er gået 2 måneder!
Jeg synes ikke det er ret længe siden at jeg misundeligt fulgte med i alle de dejlige babyer der kom til herinde i jeres kvartalsgruppe

Her er der snart gået to uger siden min lille Aske kom til verdenen - det er utroligt så hurtigt tiden går! 

Line

Anmeld

15. maj 2011

Mettemus

Ih hvor han bare er min lille yndlings Alfred! Han er simpelthen en lille lækkermås - ig med ret gode elastikker ser det ud til, dejligt!

Det lyder som om i trives begge to (alle tre?). Her soves der heller ikke i ret lang  tid ad gangen, SPen siger at det nok er fordi han sover så godt om natten - kunne se at Alfred er begyndt på det samme? SKØNT! Nattesøvn gør underværker - så kan man klare næsten alt andet.

Det lyder bare super fedt med en tur til Berlin. Vi havde faktisk tænkt på at gøre det samme (læste en artikel om Laura et eller andet og Thomas et eller andet som bare lige pakkede bilen og tog afsted - og fra Århus er det jo ret nemt, bare på motorvej og så syd på), men vi må hellere lade være med at lægge for mange planer, hvis nu Jens skulle være så heldig at få arbejde. Hvis han ikke gør, skal han vel møde x antal gange om ugen på et jobcenter, og det er også lidt svært fra Berlin. I stedet tager vi en uge i sommerhus på Djursland. Det bliver også vildt hyggeligt, så det glæder vi os til. Jeg leger stadig lidt med tanken om en tur til London også, da en af mine bedste veninder studerer der i et år, nu må vi se om pengene slår til.

God søndag til jer også!

Anmeld

15. maj 2011

piadas

Hvor er han altså dejlig, min svigersøn! Det skal nok blive nogle lækre børnebørn, vi får!

Anmeld

15. maj 2011

Milar

Hej

Hvor sjovt er det her lige... Jeg sidder og kigger rundt og fandt og beundrede en fin lille dreng på nogle billeder. Jeg kigger så på profilbilledet og ser min skønne kusine!!!

Hvor er han bare vokset siden jeg så ham, men der var han jo heller ikke gammel. Det lyder til at gå rigtig godt med ham og jer! Jeg må snart se ham igen... Han ser virkelig dejlig ud!

Nå... Ville bare lige tilkendegive, at jeg har fundet dig herinde 

Jeg håber snart vi ses.

Kram fra Camilla

Anmeld

15. maj 2011

AnneBJ

Han er SÅÅ lækker Sofia!!

Felix er altså også en lang unge, så jeg er da glad for at læse, at Alfred stritter ud af heldragter og bukser... Felix er lige 6 uger, og kan under ingen omstændigheder proppes i str. 56 længere... 

De gror som ukrudt, men er langt skønnere end ukrudt! 

Anmeld

15. maj 2011

Lene76

´Han er en lækkermås  

Lyder fedt med jeres ferie

Anmeld

16. maj 2011

businesstigger

Hvor er han dejlig! Og sikke et fint tæppe han har at ligge på på billede 1. Er det dig selv der har syet det?

Dejlige ferieplaner. Vi skal selv en uge til Frankrig.

Håber det er et fint besøg af SP

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.