Mettemus skriver:
Ih hvor han bare er min lille yndlings Alfred! Han er simpelthen en lille lækkermås - ig med ret gode elastikker ser det ud til, dejligt!
Det lyder som om i trives begge to (alle tre?). Her soves der heller ikke i ret lang tid ad gangen, SPen siger at det nok er fordi han sover så godt om natten - kunne se at Alfred er begyndt på det samme? SKØNT! Nattesøvn gør underværker - så kan man klare næsten alt andet.
Det lyder bare super fedt med en tur til Berlin. Vi havde faktisk tænkt på at gøre det samme (læste en artikel om Laura et eller andet og Thomas et eller andet som bare lige pakkede bilen og tog afsted - og fra Århus er det jo ret nemt, bare på motorvej og så syd på), men vi må hellere lade være med at lægge for mange planer, hvis nu Jens skulle være så heldig at få arbejde. Hvis han ikke gør, skal han vel møde x antal gange om ugen på et jobcenter, og det er også lidt svært fra Berlin. I stedet tager vi en uge i sommerhus på Djursland. Det bliver også vildt hyggeligt, så det glæder vi os til. Jeg leger stadig lidt med tanken om en tur til London også, da en af mine bedste veninder studerer der i et år, nu må vi se om pengene slår til.
God søndag til jer også!

Taaak
ja en overgang sov Alfred ganske længe om natten, men det er han stoppet med, øv øv, nu er han typisk oppe og få mad klokken 1.30 og 5.00. Og af og til vil han ikke sove igen derefter og jaaa jeg synes det er ret tidligt at skulle op kl. 5.00.. han kommer typisk i seng ved 20.00 tiden, er det for tidligt??
Det lyder som en rigtig god ferie i har foran jer - og jeg forstår godt I ikke vil til udlandet når Jens skal søge job. Dog vil jeg sige at han nok først ryger i jobcenteret efter 3 måneder. Men ja han skal jo stadig søge to jobs i ugen, og mener ikke man må tage til udlandet når man får dagpenge, med mindre man holder "ferie" derfra.
KRAM til dig og Laurits
Anmeld