Flasher lige Alfred endnu en gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

PeruBaby

Nåååå, han er fin Sofia. Rigtig gode billeder!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Sofia

AA10 skriver:

hehe ja tiden flyver men hvor er han bare sød

1000 Tak

Anmeld

17. maj 2011

Sofia

Kit skriver:

Tiden går bare sindssygt stærkt.

Han er bare en lille lækkerbisken - rigtig gode billeder.

Kit

Mange tak - ja jeg skal da love for tiden flyver! Hvad lavede man før man fik baby??

Anmeld

17. maj 2011

Sofia

Pipkukkeren skriver:

Skønne billeder Sofia... vildt der allerede er gået 2 måneder!
Jeg synes ikke det er ret længe siden at jeg misundeligt fulgte med i alle de dejlige babyer der kom til herinde i jeres kvartalsgruppe

Her er der snart gået to uger siden min lille Aske kom til verdenen - det er utroligt så hurtigt tiden går! 

Line

Mange tak og stort tillykke med din lille Aske, det er jo himmelsk med sådan en lille gut i familien

Anmeld

17. maj 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Ih hvor han bare er min lille yndlings Alfred! Han er simpelthen en lille lækkermås - ig med ret gode elastikker ser det ud til, dejligt!

Det lyder som om i trives begge to (alle tre?). Her soves der heller ikke i ret lang  tid ad gangen, SPen siger at det nok er fordi han sover så godt om natten - kunne se at Alfred er begyndt på det samme? SKØNT! Nattesøvn gør underværker - så kan man klare næsten alt andet.

Det lyder bare super fedt med en tur til Berlin. Vi havde faktisk tænkt på at gøre det samme (læste en artikel om Laura et eller andet og Thomas et eller andet som bare lige pakkede bilen og tog afsted - og fra Århus er det jo ret nemt, bare på motorvej og så syd på), men vi må hellere lade være med at lægge for mange planer, hvis nu Jens skulle være så heldig at få arbejde. Hvis han ikke gør, skal han vel møde x antal gange om ugen på et jobcenter, og det er også lidt svært fra Berlin. I stedet tager vi en uge i sommerhus på Djursland. Det bliver også vildt hyggeligt, så det glæder vi os til. Jeg leger stadig lidt med tanken om en tur til London også, da en af mine bedste veninder studerer der i et år, nu må vi se om pengene slår til.

God søndag til jer også!

Taaak ja en overgang sov Alfred ganske længe om natten, men det er han stoppet med, øv øv, nu er han typisk oppe og få mad klokken 1.30 og 5.00. Og af og til vil han ikke sove igen derefter og jaaa jeg synes det er ret tidligt at skulle op kl. 5.00.. han kommer typisk i seng ved 20.00 tiden, er det for tidligt??

Det lyder som en rigtig god ferie i har foran jer - og jeg forstår godt I ikke vil til udlandet når Jens skal søge job. Dog vil jeg sige at han nok først ryger i jobcenteret efter 3 måneder. Men ja han skal jo stadig søge to jobs i ugen, og mener ikke man må tage til udlandet når man får dagpenge, med mindre man holder "ferie" derfra.

KRAM til dig og Laurits

Anmeld

17. maj 2011

Sofia

piadas skriver:

Hvor er han altså dejlig, min svigersøn! Det skal nok blive nogle lækre børnebørn, vi får!

Det bliver nogle MEGET lækre børnebørn! Så skønne billeder af Ida fra Disney Land!

Anmeld

17. maj 2011

Sofia

Milar skriver:

Hej

Hvor sjovt er det her lige... Jeg sidder og kigger rundt og fandt og beundrede en fin lille dreng på nogle billeder. Jeg kigger så på profilbilledet og ser min skønne kusine!!!

Hvor er han bare vokset siden jeg så ham, men der var han jo heller ikke gammel. Det lyder til at gå rigtig godt med ham og jer! Jeg må snart se ham igen... Han ser virkelig dejlig ud!

Nå... Ville bare lige tilkendegive, at jeg har fundet dig herinde 

Jeg håber snart vi ses.

Kram fra Camilla

Hej C!

Nej hvor sjovt, og velkommen til denne side. Jeg troede du holdt til på Minmave?

TIllykke med dagen i dag og tak for dine søde ord om Alfred Du må opdatere med billeder af yndlings Ella, det ville være skønt.

Kram

Anmeld

17. maj 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Han er SÅÅ lækker Sofia!!

Felix er altså også en lang unge, så jeg er da glad for at læse, at Alfred stritter ud af heldragter og bukser... Felix er lige 6 uger, og kan under ingen omstændigheder proppes i str. 56 længere... 

De gror som ukrudt, men er langt skønnere end ukrudt! 

Tak Anne, noget rigtig skønt ukrudt vi har

Anmeld

17. maj 2011

Sofia

PeruBaby skriver:

Nåååå, han er fin Sofia. Rigtig gode billeder!!

Muchas gracias Jeg elsker at flashe mine få spanske gloser når du skriver, du må bære over med mig

Anmeld

17. maj 2011

Sofia

Lene76 skriver:

´Han er en lækkermås  

Lyder fedt med jeres ferie

1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.