Jer der kender til det med rygge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Nalle

Jeg kender det, men det er HELE tiden, og det driver mig til vanvid!

Om jeg skal gå 20 skridt, står for længe op, sidder for længe ned, mine ben og min røv sover, og det føles så ubehageligt, og ens ben bliver så tunge og er ikke til at flytte!

Der er aldrig nogen der har kunne sætte sig ind i hvordan det har været for mig.

Jeg har en indsværing på min rygmavls kanal, og en skæv ryg hvirvl, der sidder og trykker på nogle nerver så det begynder at sove.

Der udover har jeg rigtig ondt i min ryg om morgen, eller hvis jeg sidder for længe i en bil.

Jeg er blevet undersøgt, af egen læge, og på 3 forskellige sygehuse, den eneste udvej der er for mig er en operation, som jeg virkelig er i tvivl om, af den årsag at jeg fik afvide at de helst ville vente til jeg var 25, og bliver først 20 til sommer, men det er den eneste og sidste udvej for mig.

Som 20 årig kan jeg ende med at blive førtids pensionist.

Håber du kunne bruge det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

twinboys

jeg ville få en anden læge til at kigge på den dumme ryg

Anmeld

15. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Du skal se at komme til læge imorgen!!!! Der er tryk på nerven og du må intet gøre der forværrer soven/smerten ned i benet! Sådan som du har det nu havde jeg det 1/2 år før jeg blev opereret! Du skal MR scannes så de kan vurdere hvor akut det er! Det bedste du kan gøre er at ligge ned! Det her skal du tá meget seriøst! Risikoen er permanent skade på nerven = permanent føleforstyrrelse, dropfod, ingen kontakt til nerverne i benet...

Anmeld

15. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Caroline86 skriver:

kan bae ikke helt se hvad de skal kunne gøre De vil jo ikke operere dernede fordi der er for stor risiko for permanent lammelse.. hmm..

Jeg må se om det bliver bedre af at sove lidt, måske

Det vil de altså godt... Men kun hvis risici er større ved at lade være! Jeg er opereret to gange i lænden... For tre prolapser hver gang...

Anmeld

15. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Caroline86 skriver:

Hej piger

Ja, som I nok ved har jeg store problemer med min ryg og min fysioterapeut mistænker mindst én prolaps i min lænd...

De sidste 2 dage har jeg fået en del mere ondt i min ryg, mine ben/fødder begynder ofte at sove og jeg har ondt hen over lænden og ud over hoften i den ene side (den side fyssen mener den er skubbet til)... Nu sidder jeg her og får MEGET ondt i mit lår (samme side) og jeg har det generelt ret dårligt.. Jeg har taget min temperatur for at se om jeg måske i virkeligheden var ved at blive syg (har det nemlig lidt feber agtigt) men den sagde 37,2 så det er ikke det...

Hvad skal jeg stille op? skal jeg slappe af os se tiden an eller skal jeg have nogen til at kigge på den ryg nu?

Knus Caroline

I hvert fald, så skal du være ultra opmærksom på smerterne i benet og den sovende fornemmelse... Smerterne oppe i ryggen er ikke det "farlige" ved prolapser... Og hvis du pludslig ikke kan holde på afføring og tis eller ikke kan tisse overhovedet (selvom du skal) så skal du kontakte en læge med det samme... I så fald er prolapsen nemli ved at skære forbindelsen til et helt nervebundt (en nerverod) over....

Anmeld

15. maj 2011

Mille83

Er lidt nysgerrig, hvordan går det idag? Har du fået ringet til lægen? 

Anmeld

15. maj 2011

Caroline86

Mille83 skriver:

Er lidt nysgerrig, hvordan går det idag? Har du fået ringet til lægen? 

det er ikke blevet værre i løbet af natten, men heller ikke voldsomt bedre, synes jeg... måske lidt, men det virker til at blive værre og værre og ender derfor nok med det samme som i går...

har ikke talt med nogen læge...

Anmeld

15. maj 2011

Mille83

Caroline86 skriver:

det er ikke blevet værre i løbet af natten, men heller ikke voldsomt bedre, synes jeg... måske lidt, men det virker til at blive værre og værre og ender derfor nok med det samme som i går...

har ikke talt med nogen læge...

Kunne du ikke evt bare ringe og snakke med vagtlægen? Så kan de vurdere om det kan vente til imorgen? 

Anmeld

15. maj 2011

Caroline86

Mille83 skriver:

Kunne du ikke evt bare ringe og snakke med vagtlægen? Så kan de vurdere om det kan vente til imorgen? 

problemet er bare at de intet kan/vil gøre lige nu... De kan give mig en masse smertestillende, men det får jeg mavesår af

Så et eller andet sted kan jeg nok ikke helt finde ud af hvad jeg skulle få ud af at ringe til vagtlægen (jeg ved godt det var mig selv der spurgte i går om jeg skulle gøre noget nu )

Anmeld

15. maj 2011

lilleper89

hej tøser det er træls at ha smerte når man ser sød ud men jeg kender et produkt imod smerte og man kan virkelig mærke forskel på 3 minutter hvis i vi hører hvordan man skal anvende det produkt vil jeg glæde mig til i sende en mail på og det er ikke for at lave reklame men vores helbred er vigtigt!

teamoliegrossisten@gmail.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.