Jer der kender til det med rygge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2011

Caroline86

Tina&Martin skriver:

Faktisk ville jeg tage kontakt til læge vagten. Det er altid rart med en anden til at kigge på en, og så se hvad han/hun vil gøre ved det.

Jeg kunne ikke sætte mig på toilettet uden at vælte fordi jeg ingen støtte havde og kunne da slet ikke komme op igen uden håndvaskens hjælp

Du skal helt klart have kigget på det. Noget røngent billeder!!!!

jeg kender alt til det med lammelser... det har jeg jo levet med i flere år da jeg var syg

Jeg har ingen føleforstyrrelser el. lign i benet, så jeg tror ikke de vil synes det er "slemt nok" til at gøre noget ved det...

Og magter heller ikke helt at skulle hive Laura ud af sin søde søvn og ud og køre hvis de alligevel intet kan/vil gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Holbæktrunten

Caroline86 skriver:

tja... det burde jeg måske nok!

Tror bare min læge vil dunke mig i hovedet for jeg HAR fået en henvisning til gigtlægerne, men jeg har udskudt at tage derud fordi jeg har så travlt med opgaven

Hmmm, nu vil JEG lige dunke dig lidt i hovedet først: KAN DU SÅ SE AT KOMME AFSTED! Tænk nu hvis de kunne hjælpe dig....

Lægen skal forøvrigt lukke skuffen, og hjælpe dig med det akutte problem du har... 

HUSK at henvisningen kun holder i 3 mdr, og går der længere skal din læge lave en ny... Og husk at der kan være lang ventetid - især hvis det er et mestemt hospital du gerne vil til, fx tæt på dit hjem...

Anmeld

14. maj 2011

2babygirls

Caroline86 skriver:

jeg kender alt til det med lammelser... det har jeg jo levet med i flere år da jeg var syg

Jeg har ingen føleforstyrrelser el. lign i benet, så jeg tror ikke de vil synes det er "slemt nok" til at gøre noget ved det...

Og magter heller ikke helt at skulle hive Laura ud af sin søde søvn og ud og køre hvis de alligevel intet kan/vil gøre

Nej det kan jeg så meget godt følge dig i, det er også synd for hende.

Men du skal helt klart tjekkes snart, for hvis det er en prolaps der trykker deromme bliver det jo kun slemmere for dig, og kan ende galt.

Bare tænk på Laura, og alt det du gerne vil med den lille fis af sjove ting og sager.

Anmeld

14. maj 2011

Caroline86

Holbæktrunten skriver:

Hmmm, nu vil JEG lige dunke dig lidt i hovedet først: KAN DU SÅ SE AT KOMME AFSTED! Tænk nu hvis de kunne hjælpe dig....

Lægen skal forøvrigt lukke skuffen, og hjælpe dig med det akutte problem du har... 

HUSK at henvisningen kun holder i 3 mdr, og går der længere skal din læge lave en ny... Og husk at der kan være lang ventetid - især hvis det er et mestemt hospital du gerne vil til, fx tæt på dit hjem...

jeg kan heldigvis komme til med ret kot varsel fordi jeg allerede er i systemet.. jeg har haft en tid, men den blev aflyst da lægen blev syg.. så jeg kan bare ringe og få en tid med MAX 2 ugers varsel

Jeg tror bare jeg er bange for hvad pokker der sker nu, og Daniel skal arbrejde i morgen så der står jeg pludselig alene med Laura

Anmeld

14. maj 2011

Caroline86

Tina&Martin skriver:

Nej det kan jeg så meget godt følge dig i, det er også synd for hende.

Men du skal helt klart tjekkes snart, for hvis det er en prolaps der trykker deromme bliver det jo kun slemmere for dig, og kan ende galt.

Bare tænk på Laura, og alt det du gerne vil med den lille fis af sjove ting og sager.

kan bae ikke helt se hvad de skal kunne gøre De vil jo ikke operere dernede fordi der er for stor risiko for permanent lammelse.. hmm..

Jeg må se om det bliver bedre af at sove lidt, måske

Anmeld

14. maj 2011

Holbæktrunten

Caroline86 skriver:

jeg kan heldigvis komme til med ret kot varsel fordi jeg allerede er i systemet.. jeg har haft en tid, men den blev aflyst da lægen blev syg.. så jeg kan bare ringe og få en tid med MAX 2 ugers varsel

Jeg tror bare jeg er bange for hvad pokker der sker nu, og Daniel skal arbrejde i morgen så der står jeg pludselig alene med Laura

Ok, så læge halløj er der styr på - godt nok. Se nu at få den nye tid der... Selvom det sikkert er smadder skræmmende også at få vished... Er det dog bedre, så ved man da hvad man er oppe imod. 

Har du ikke nogen der kan hjælpe dig med lillepigen, hvis du har det skidt? Ellers må Daniel sgu tage en sygedag - selvom det ikke er optimalt...

Anmeld

14. maj 2011

2babygirls

Caroline86 skriver:

kan bae ikke helt se hvad de skal kunne gøre De vil jo ikke operere dernede fordi der er for stor risiko for permanent lammelse.. hmm..

Jeg må se om det bliver bedre af at sove lidt, måske

ØV..... det andet dur jo heller ikke

Anmeld

14. maj 2011

Caroline86

Holbæktrunten skriver:

Ok, så læge halløj er der styr på - godt nok. Se nu at få den nye tid der... Selvom det sikkert er smadder skræmmende også at få vished... Er det dog bedre, så ved man da hvad man er oppe imod. 

Har du ikke nogen der kan hjælpe dig med lillepigen, hvis du har det skidt? Ellers må Daniel sgu tage en sygedag - selvom det ikke er optimalt...

Mine forældre er ikke hjemme, ellers ville de glædeligt hjælpe!

Vi har ikke råd til at Daniel skal holde fri, desværre

Jeg kan måske få lidt hjælp fra min søster i morgen.. Hun læser til eksamen så hun er også ret presset (hun læser medicin og bliver færdig her til sommer)

Anmeld

14. maj 2011

Holbæktrunten

Caroline86 skriver:

Mine forældre er ikke hjemme, ellers ville de glædeligt hjælpe!

Vi har ikke råd til at Daniel skal holde fri, desværre

Jeg kan måske få lidt hjælp fra min søster i morgen.. Hun læser til eksamen så hun er også ret presset (hun læser medicin og bliver færdig her til sommer)

Håber din søster kan lokkes over så... Og det er da en kæmpe bonus hvis hun kan, så kan hun evt også lige kikke på dig... 

Kæmpe  og god bedring.. 

Anmeld

14. maj 2011

Caroline86

Holbæktrunten skriver:

Håber din søster kan lokkes over så... Og det er da en kæmpe bonus hvis hun kan, så kan hun evt også lige kikke på dig... 

Kæmpe  og god bedring.. 

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.