Caroline86 skriver:
Hej piger
Ja, som I nok ved har jeg store problemer med min ryg og min fysioterapeut mistænker mindst én prolaps i min lænd...
De sidste 2 dage har jeg fået en del mere ondt i min ryg, mine ben/fødder begynder ofte at sove og jeg har ondt hen over lænden og ud over hoften i den ene side (den side fyssen mener den er skubbet til)... Nu sidder jeg her og får MEGET ondt i mit lår (samme side) og jeg har det generelt ret dårligt.. Jeg har taget min temperatur for at se om jeg måske i virkeligheden var ved at blive syg (har det nemlig lidt feber agtigt) men den sagde 37,2 så det er ikke det...
Hvad skal jeg stille op? skal jeg slappe af os se tiden an eller skal jeg have nogen til at kigge på den ryg nu?
Knus Caroline
Det kunne godt lyde som om en evt prolaps trykker på en iskias/nerve, når du får føleforstyrrelser og smerte ned i benet...
Jeg ville se at få det tjekket på mandag hvis jeg var dig...
Nu har jeg jo læst lidt med på din historie, så vil bare lige huske dig på at når du tager smertestillende som fx panodil, så slår det feberen ned (selvom du sikkert ved det). Så har du taget sådan nogen , kan du godt reelt ha lidt feber...
God bedring, håber snart der sker noget positivt med alle de dumme dårligdomme du render rundt med 
Anmeld