Hunde og babyer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2008

Nemesis

Aldrig nogen problemer. Den første hund havde vi fået 2½ md før min den ældste kom til verden. Vi gjorde som andre siger, satte liften på gulvet og lod hende snuse.
hun havde så langt mere travlt med at hilse på sin moar som hun jo ikke havde set i flere dage.

Her anden gang, fik vi først hund da jonas var 1 år, men jeg venter mig jo igen og jeg forudser ingen problemer. Han elsker børn og er ufattelig tålmodig.
Dine hunde skal nok elske jeres baby.
:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Vi har også 2 hunder, 1amerikansk bulldog og 1boxer!!Vi fik en lille dreng for 6mnd siden, våres hunder har ikke brydd seg om at vi fik et barn mere i huset!!! Vi lavet heller ikke noe stor nr ud av det når vi kom hjem fra sykehuset, den lille nye ble bare helt natulig en del av "folkken"....

MVH Linda....

Anmeld

11. november 2008

Pia

Du vil altid møde mange fordomme i forhold til hund og børn.
Og ja når du så netop har kamphunde vil du nok møde endnu større fordomme.
Selv kommer der lige en her fra, men den er ikke negativ ment...
Men jeg er pisse bange for kamphunde i alle udskygninger og det er jeg fordi min egen hund selv er blevet overfaldt af dem 5 gange ialt, men sluppet billigt hver gang.

Vi har selv en cocker og blev gjort opmærksom på at han jo havde været vores barn i syv år, da vi fik vores datter..
Men de to har altid haft den super godt sammen..

Dog lode jeg dem aldirg være alene da hun var helt lille..
Og den gjorde jeg ikke primær fordi jeg alrdig vil stole på min hnd 100 %.
Jeg peljer og sige til folk når de spørg om min hund er venlig sindet, at han alridg har gjort os eller vores datter noget og at han altid har været meget tolerant i forhold til vores datter..
Men han er og bliver hund og jeg kan aldrig sige at han ALDRIG nogen sinde vil bide eller gøre nogen noget.
Og sådan er min mening om alle hunde..
Vi ved aldirg hvornår deres grænse er noget.. Det kan ingen vide..

Held og lykke med den lille.
Det er en super tid i får nu her

Kh PIa.

Anmeld

11. november 2008

malou

Pia skriver:

Du vil altid møde mange fordomme i forhold til hund og børn.
Og ja når du så netop har kamphunde vil du nok møde endnu større fordomme.
Selv kommer der lige en her fra, men den er ikke negativ ment...
Men jeg er pisse bange for kamphunde i alle udskygninger og det er jeg fordi min egen hund selv er blevet overfaldt af dem 5 gange ialt, men sluppet billigt hver gang.

Vi har selv en cocker og blev gjort opmærksom på at han jo havde været vores barn i syv år, da vi fik vores datter..
Men de to har altid haft den super godt sammen..

Dog lode jeg dem aldirg være alene da hun var helt lille..
Og den gjorde jeg ikke primær fordi jeg alrdig vil stole på min hnd 100 %.
Jeg peljer og sige til folk når de spørg om min hund er venlig sindet, at han alridg har gjort os eller vores datter noget og at han altid har været meget tolerant i forhold til vores datter..
Men han er og bliver hund og jeg kan aldrig sige at han ALDRIG nogen sinde vil bide eller gøre nogen noget.
Og sådan er min mening om alle hunde..
Vi ved aldirg hvornår deres grænse er noget.. Det kan ingen vide..

Held og lykke med den lille.
Det er en super tid i får nu her

Kh PIa.

Tak for dit fine svar.. er klar over jeg selvfølgelig skal være opmærksom uanset hvordan og hvorledes... man kan aldrig 100 % stole på et dyr!! I know Ked af du har haft mange uheldige oplevelser med mine hunderacer!!! ØV ØV men glad for din lille vuf kom godt ud af det ..

Anmeld

11. november 2008

ivfmarie

Hej Malou

Nu har jeg læst hele debatten, og det lader til at dine hunde er velopdragede og at du har "hundeforstand". Derfor tror jeg ikke at I behøve frygte noget.
Hvis hunde er indforstået med deres plads i familiens hieraki, så vil en baby aldrig blive noget problem - hundene er altid nederst i hierakiet.
Hvis der er den mindste tvivl om hvem der hører til hvor i flokken, så er det, at der kan opstå problemer.

Lykke til med hunde og baby

Marie - hundeelsker

Anmeld

11. november 2008

malou

ivfmarie skriver:

Hej Malou

Nu har jeg læst hele debatten, og det lader til at dine hunde er velopdragede og at du har "hundeforstand". Derfor tror jeg ikke at I behøve frygte noget.
Hvis hunde er indforstået med deres plads i familiens hieraki, så vil en baby aldrig blive noget problem - hundene er altid nederst i hierakiet.
Hvis der er den mindste tvivl om hvem der hører til hvor i flokken, så er det, at der kan opstå problemer.

Lykke til med hunde og baby

Marie - hundeelsker

Tak for svaret... dejligt der er så mange med positive oplevelser knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.