malou skriver:
Jeg er den heldige "mor" til 2 stk fantastiske hunde som jeg elsker overalt på jorden
De er mit og min kærestes eet og ALT!!! Nu venter vi vores første barn en af de nærmeste dage og jeg er naturligvis spændt på hvordan Cosmo og Dollar tager imod det nye medlem af familien. Min mor er rædselslagen for de skal gøre ham noget... jeg er mere rolig men det sætter jo alligevel nogle tanker igang når man ind i mellem læser i avisen om skamferinger og at ellers godmodige hunde ændre adfærd. Hvad er Jeres erfaringer med baby og hunde??? knus Malou
hej malou.
jeg er en heldig ejer af 2 stk. dejlige dansk/svensk gårdhunde.
jeg er mor til en dejlig dreng på 5mdr. vi har bestemt ikke haft nogen problemer med vores hunde.
vi gjor det at da vi kom hjem med vores søn satte vi lift med sønnen i på gulvet og vi satte os ned ved siden af den sammen med hunden vi snakket med hundene og viste dem marcus..
vi har selvfølgelig skulle rette på dem når de vil slikke ham for det vil vi ikke have og vi har måtte berolige dem når de er bleven lidt ville når sønnen ligger på gulvet og leger men der er ikke nogen jalusi(staves)..
det blev lidt lang

men kort sagt vi har ikke nogen problemer

Sandra
Anmeld