Hunde og babyer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2008

Fam. Madsen

malou skriver:

Må indrømme at hvis jeg havde vidst hvor gamle og emsige de alle er her hvor vi bor... så havde vi sgu købt et andet hus!!! Men nu er jeg bare blevet rimlig kold i røven og griner af dem.. når de ikke engang hilser. Det er virkelig forlangt ude. Det er sådan nogle rækkehuse vi bor i.. ende rækkehuset har vi.. heldigvis er vores nabo helt kanon... men de 2 kegler på den anden side... føj. Folk er sgu mærkelige. Der stod også i brevet at de faktisk forlangte at hundene skulle være i snor... selv når de var i vores egen have!!! Hvilket de naturligvis ALDRIG er... mors små dejlige vovser... hihihi

der er også noget som man bare skal overhøre og de kan jo ikke bestemme hvad de skal i jeres have hvis jeres have er indhegnet som jeg tror den er.. så kommer de jo aldrig til og bestemme60.png heldigvis for det..

ja nogen ´mennesker er sku bare for mærkelige..

elsker alle hunde bare de har den rigtige opdragelse60.png

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

malou

Familien Madsen skriver:

der er også noget som man bare skal overhøre og de kan jo ikke bestemme hvad de skal i jeres have hvis jeres have er indhegnet som jeg tror den er.. så kommer de jo aldrig til og bestemme60.png heldigvis for det..

ja nogen ´mennesker er sku bare for mærkelige..

elsker alle hunde bare de har den rigtige opdragelse60.png

Selvfølgelig indhegnet Og præcis mine ord... alle hunde er dejlige... med den rigtige opdragelse!!! Det er uvidende hundeejere der nemt kan smadre deres hund.... kamphund eller ej!!!!

Anmeld

11. november 2008

MetteT

Vi har også hund og venter en lille her om en 6 ugers tid og vi har hørt at det er en go ide at la en passe hunden når vi kommer hjem med den lille.. Så det li som er hunden der "kommer sidst" altså så barnet er der når hunden kommer hjem i stedet for omvendt... Så hunden ikke føler den lille bare kommer ind og overtager, men i stedet allerede er der.

Totalt rodet svar.. håber det gav lidt mening..

-Mette

Anmeld

11. november 2008

Balderson

Jeg har 2 jagthunde og der har bare ikke været nogle problemer overhovedet...

Tæven har været meget interesseret i min søn og kommer ofte hen og kigger på ham.. Hanhunden har kigget et par gange på ham og set ud som om skulle sige "Kan det spises mor?, nå ikke, så går jeg igen"

Anmeld

11. november 2008

charlottekri

vi har også 2 hunde og de har mere eller mindre været ligeglade med den lille fra starten, selvom de godt har været klar over at det var et væsen de skulle passe på. vi lod hundene snuse til hende da vi kom hjem fra sygehuset og det var så det. nu hvor hun er ved at blive større (10 mdr) så er den ene begyndt at lege med hende mens den anden er blevet en smule påtrængende fordi han mangler opmærksomhed, men det er vel naturligt.

Anmeld

11. november 2008

malou

Diana/Claus skriver:

De fleste hunde bliver lidt jaloux i starten men viser det ved at strinte lidt på gulvet og måske komme til at lave en lille pu. men det går hurtigt over og så går det hen og bliver barnets beskytter og bedste ven. men du er jo deres mor og der kommer en lille ny som kræver endnu mere opmærksomhed, så det jo kun forståeligt der kommer lidt jalousi der, men det er det værste jeg har hørt og ved er at de bare kommer til at strinte lidt. hunde er meget gode til at passe på når det er små væsner det handler om. så tror at den lille baby får sig to gode beskytter og to bedste venner.

De må gerne tisse lidt... smiler... tror også de bliver de BEDSTE storebrødre!!!! Tak for dit svar knus

Anmeld

11. november 2008

Diana...

malou skriver:

De må gerne tisse lidt... smiler... tror også de bliver de BEDSTE storebrødre!!!! Tak for dit svar knus

Ja lidt tis kan ikke skade nogen ;o)

Held og Lykke med den lille og hundende osv.

Knus

Anmeld

11. november 2008

malou

Balderson skriver:

Jeg har 2 jagthunde og der har bare ikke været nogle problemer overhovedet...

Tæven har været meget interesseret i min søn og kommer ofte hen og kigger på ham.. Hanhunden har kigget et par gange på ham og set ud som om skulle sige "Kan det spises mor?, nå ikke, så går jeg igen"

hihihi hvor sødt...

Anmeld

11. november 2008

malou

Diana/Claus skriver:

Ja lidt tis kan ikke skade nogen ;o)

Held og Lykke med den lille og hundende osv.

Knus

TUSINDE TUSINDE TAK knus

Anmeld

11. november 2008

malou

MetteT skriver:

Vi har også hund og venter en lille her om en 6 ugers tid og vi har hørt at det er en go ide at la en passe hunden når vi kommer hjem med den lille.. Så det li som er hunden der "kommer sidst" altså så barnet er der når hunden kommer hjem i stedet for omvendt... Så hunden ikke føler den lille bare kommer ind og overtager, men i stedet allerede er der.

Totalt rodet svar.. håber det gav lidt mening..

-Mette

Bestemt ikke rodet svar.. smiler... God ide Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.