Hvor mange med fladt baghoved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2011

NoName

modesty skriver:

Al den her snak om flade baghoveder har fået mig til at tænke over hvor mange babyer der rent faktisk "døjer" med problemet. Har prøvet at google, men har ikke fundet noget svar. Så nu prøver jeg at lave en lille afstemning.

Har jeres baby fladt baghoved eller tendens dertil?

ved ikke lige hvad jeg skal stemme, hun HAR HAFT fladt baghoved, men det har rettet sig igen efter besøg hos kranio sakral terapeut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

2babygirls

modesty skriver:

Al den her snak om flade baghoveder har fået mig til at tænke over hvor mange babyer der rent faktisk "døjer" med problemet. Har prøvet at google, men har ikke fundet noget svar. Så nu prøver jeg at lave en lille afstemning.

Madeleine på siden i min armhule de første 2½ måneder, og når hun sov i liften sov hun på siden.

Hun har aldrig rigtig været fan af at sove på ryggen, hvilket gør hun har en flot baghovede.

Anmeld

14. maj 2011

Sidsel91

Så lige dit indlæg på forsiden Min søn havde et meget fladt baghoved da han var lille , men det rettede sig selv ud igen og man kan næsten ikke se det længere

Anmeld

15. maj 2011

Siljes Mor

isabellamor skriver:

ja jeg vil sige at jeg syntes min dreng har fået et fladt baghovede, og jeg har ellers gjort alt hvad jeg kunne for at han ikke fik det. han har bare så meget krudt i hovedet når han sover at han selvom jeg da han var helt lille drejede hans hovede så kunne jeg dreje det 100 gange på en nat... han har selv ligget og drejet hovedet om så han kiggede lige op i luften, nu er han 4 mdr, og han har fået sådan en hjertepude, men den kan han sgu ikke engang ligge på, om morgenen nu når han vågner og jeg ser til ham har han den nogengange oven på hovedet...!! 

det er rigtig irriterende... men jeg har virkelig været obs på det siden han blev født... han er bare for vild og kan ikke ligge sådan som jeg gerne vil ha ham til...

Det forløb lyder præcist som med min silje. Hun er 4 mdr nu, og har sovet med hjertepuden i ca. 10 dage nu. Men jeg finder hende også tit om morgenen med puden alle andre steder end under hovedet. En dag havde hun den om armen, og hun har også haft den til at ligge på panden.. hmm.

Anmeld

15. maj 2011

N&J

Jeg syntes min datter havde det da hun var yngre, men det har da rettet sig ud.. 

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

modesty skriver:

Nej ingen af dem for de var født for tidligt så de skulle da de var ældre ligge meget på baghovedet bare for at få deres baghoved noget mere fladt

Anmeld

15. maj 2011

Mormilla

modesty skriver:

min søn har det. han var født meegt lillde og tror at pga det gad han ikke ligge på maven eller sidenn til at starte med. senere ville han godt på siden men der var det for sendt. hafr fået rettet lidt op på sdet men han er stadig lidt flad.

Anmeld

15. maj 2011

misslea

Anke skriver:

Årh sejt, har Wilma to hoveder??

Undskyld, ku' ikke lade være...

HAHAHA.... det havde jeg da slet ikke set, at jeg havde fået skrevet...

Men nej... må desværre skuffe.... min datter har bare et helt almindelig hoved....

Anmeld

15. maj 2011

de-wett

ja, min datter har det i den ene side da hun ALTID ligger på denne side. Det er ligemeget hvad jeg gør så ligger hun på den side. som min sp siger. Du har prøvet alt og gjort alt. du kan kun blive ved men ikke sikkert det hjælper.

Det skal siges det er blevet bedere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.