Hvor mange med fladt baghoved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har din baby fladt baghoved eller tendens dertil?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.812 visninger
28 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

modesty

Al den her snak om flade baghoveder har fået mig til at tænke over hvor mange babyer der rent faktisk "døjer" med problemet. Har prøvet at google, men har ikke fundet noget svar. Så nu prøver jeg at lave en lille afstemning.

Har jeres baby fladt baghoved eller tendens dertil?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Vial

Jeg har undgået fladt baghoved, men lagde dem som regel også lidt på siden, da de var små. Trods man ikke må..

Anmeld

13. maj 2011

bullerbassen

Silas er altid blevet puttet på siden - netop fordi jeg ville undgå fladt baghoved. Ved godt anbefalingerne siger de skal ligge på ryggen men det valgte jeg så ikke. Og han har et flot rundt baghoved

Anmeld

13. maj 2011

Isabella_mor

ja jeg vil sige at jeg syntes min dreng har fået et fladt baghovede, og jeg har ellers gjort alt hvad jeg kunne for at han ikke fik det. han har bare så meget krudt i hovedet når han sover at han selvom jeg da han var helt lille drejede hans hovede så kunne jeg dreje det 100 gange på en nat... han har selv ligget og drejet hovedet om så han kiggede lige op i luften, nu er han 4 mdr, og han har fået sådan en hjertepude, men den kan han sgu ikke engang ligge på, om morgenen nu når han vågner og jeg ser til ham har han den nogengange oven på hovedet...!! 

det er rigtig irriterende... men jeg har virkelig været obs på det siden han blev født... han er bare for vild og kan ikke ligge sådan som jeg gerne vil ha ham til...

Anmeld

13. maj 2011

Tkcuf

Xander døjer med skævt baghovede. Han er født med låst nakke og blev desværre ikke ordentlig 'rask' før han var 4 mdr. Alt er prøvet- men det hjalp først da vi tog ham til kiropraktor og fik behandling der..

Anmeld

13. maj 2011

Malthes mor

Jeg har altid været hysterisk omkring det flade baghoved. Så drengene har været vænnet til fra start, at de skulle sove skiftevis med hovedet den ene vej og den anden vej. Og i deres vågne timer, har de ligget rigtig meget på maven. Og det har, ifølge SP og læge, resulteret i nogen meget flotte hoved faconer. Så trods janteloven, så er jeg faktisk rigtig glad for at jeg var hysterisk

Anmeld

13. maj 2011

misslea

Nej... på ingen måde - hendes hoved er kuglerundt!!!!

Wilma har så altid også ligget med hovederne til siderne.... altid skiftet mellem siderne, så hendes hoved er smadder flot rundt!!! Jeg var meget opmærksom på det i starten, men det har aldrig været et problem her...

Anmeld

13. maj 2011

Maja_4000

Vi synes det ser liiidt fladt ud .. Men sp siger at det ikke er :b

Vi kan umuligt styre hendes hovede , og hun vender sig selv på siden om natten .. Så der er ikke rigtigt så meget at gøre ved det lige nu

Anmeld

13. maj 2011

132319

Begge mine børn har runde hoveder.

Mht. Hjalte så er det simpelthen SÅ underligt at han ikke har/havde et mega fladt baghoved. Han NÆGTEDE at ligge på maven før han var 9-10 måneder og lå altid på ryggen og legede.

Anmeld

14. maj 2011

modesty

Tak for svar. Cirka en fjerdedel ser det ud til indtil videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.