Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Ej det må du da prøve.... Det er jo bare hår... Det gror ud igen...
Ej det må du da prøve.... Det er jo bare hår... Det gror ud igen...
ja ved jeg men sgu træls når man finder en fed frisure, får den selv og det så ligner lort på en selv
men ja..man må jo prøve sig lidt frem..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Christina.78 skriver: ja ved jeg men sgu træls når man finder en fed frisure, får den selv og det så ligner lort på en selv men ja..man må jo prøve sig lidt frem..
De fleste frisurer idag er lavet til at kunne styles på mange måder... Min kan sættes på 6 forskællige måder og der er rig mulighed for at minimum en er god til en...
ønskebarn74 skriver: Det kan jeg da slet ikke nænne over for min egen lille sexgud... ... LOL...
Det kan jeg da slet ikke nænne over for min egen lille sexgud... ... LOL...
Han ville blive stolt hvis han så at du skrev sådan om ham
ønskebarn74 skriver: De fleste frisurer idag er lavet til at kunne styles på mange måder... Min kan sættes på 6 forskællige måder og der er rig mulighed for at minimum en er god til en...
har lidt skulderlangt hår og det er tykt..ville gerne have det kortere og tyndere såp det ikke altid ender i elastik eller hestehale
ønskebarn74 skriver: Er det ikke bare totalt grineren???...
Er det ikke bare totalt grineren???...
Jaah det er sku pænt cool
Sejt du turde, var ved at skide grønne grise da hun begynte at klippe mit lange hår ad..!
JuliaNielsen skriver: Hihi, hvor er det sjovt, jeg gjorde akurat det samme idag,. Og manden reagerede på nøjagtig samme måde
Hihi, hvor er det sjovt, jeg gjorde akurat det samme idag,. Og manden reagerede på nøjagtig samme måde
Skal vi ikk se før og efter af dig også så ??
Mi skriver: Jeg har lige lavet samme nr i sidste uge Min mand var også glad for at få en ny kone. "Og så kan hun endda det samme med at passe børn og lave mad, som den gamle", sagde han Tak
Jeg har lige lavet samme nr i sidste uge Min mand var også glad for at få en ny kone. "Og så kan hun endda det samme med at passe børn og lave mad, som den gamle", sagde han Tak
ønskebarn74 skriver: Jeg tog afsted imorges med hår næsten midt på ryggen og kom hjem med ultra kort hår... Så nu mener manden lige han skal date sin kone og lære hende at kende igen... ... GG... Hold op han så sjov ud i æsken da jeg kom ind af døren... Jeg havde intet sagt om at jeg skulle have det lavet... GG...
Jeg tog afsted imorges med hår næsten midt på ryggen og kom hjem med ultra kort hår... Så nu mener manden lige han skal date sin kone og lære hende at kende igen... ... GG... Hold op han så sjov ud i æsken da jeg kom ind af døren... Jeg havde intet sagt om at jeg skulle have det lavet... GG...
Haha hvor godt Jeg lavede også det nr i sommers... mit var til skuldrene og blev ret så kort og lidt anden farve Der kiggede han sku også lidt..Nu er det dog oki langt igen Måske man sku prøve igen Ehj hehe.. går ikk.. er glad for og ha lidt længde igen langt om længe
Lou87 skriver: Skal vi ikk se før og efter af dig også så ??
Jeg har lagt billeder ind af hår der er tæt på... Jeg ønsker ikke at have billede her inde... Er semi anonym da vi er i fertilitetsbehandling...
ønskebarn74 skriver: Jeg har lagt billeder ind af hår der er tæt på... Jeg ønsker ikke at have billede her inde... Er semi anonym da vi er i fertilitetsbehandling...
Ja dem så jeg godt - det var mere de andre der skrev de også havde gjort det, så ku de da også godt li vise sig frem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128