Og manden gloede lige..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Lou87

Bshizzle skriver:

Jeg havde det tit bare sat op i en hestehale.. eller lavet krøller i det..
Så ikke altid man kunne se alle 3 farver

Men Ja.. modigt.. for jeg har ALDRIG i mit liv haft kort hår..
Så jeg sad ved frisøren og krummede tær da hun startede med at klippe de første 50 cm af..

Hehe nej hestehaler og krøller skjuler det godt
Jeg zig-zagger også tit min skilning når der er for meget udgroning men jeg li skal vente på frisør tiden er der

Ja det kan jeg SKISME godt forstå du gjorde, griner.. Frisøren må da også ha spurgt dig om du nu var HELT sikker på det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Bshizzle

Lou87 skriver:

Mange tusind tak  Hvor er du alt for sød!

Og HAHAHAHAHA det udtryk har jeg så alligevel ikk li hørt før griner.
Kalder dem bare selv æblekinder eller basunkinder
Men takker mange gange, det ikk lige dem jeg er gladest for ved mig selv (da jeg synes det er noget der hører babyer til griner) men jeg må nok bare affinde mig med de er der - for har prøvet og tabe mig osv, men de runde kinder er der stadig

Var da så lidt..

Jeg syntes det er godt de blir siddende..
Min dreng har osse små Bob-kinder.. og jeg kan ik lade vær med at fortælle ham det og kysse på dem..

Jeg har selv lidt bob-kinder.. så tror det ligger til familien her.

Anmeld

13. maj 2011

Lou87

Mi skriver:

Hvis jeg kan finde et godt førbillede, for jeg står mest bag kameraet  Når børnene bliver voksne vil de tro at jeg ikke har været til stede hele deres barndom, for jeg er ikke dokumenteret

Hihi den var go  griner.
Men mon ikk de vil ku huske du var der trods alt

Ja prøv og find et, skide værre med om du li ser tip top ud, bare vi kan se forskellen på håret
Vi har alle vore dårlige dage

Anmeld

13. maj 2011

Lou87

JuliaNielsen skriver:

ja det er mega sødt..

Åhrr tak altså

Anmeld

13. maj 2011

Bshizzle

Lou87 skriver:

Hehe nej hestehaler og krøller skjuler det godt
Jeg zig-zagger også tit min skilning når der er for meget udgroning men jeg li skal vente på frisør tiden er der

Ja det kan jeg SKISME godt forstå du gjorde, griner.. Frisøren må da også ha spurgt dig om du nu var HELT sikker på det ?

Ooh.. Ja.. Hun spurgte mig rigtig mange gange..
Samt så var der andre kunder.. de kiggede helt vildt og en eller anden ung Mand spurgte om det virkelig kunne være rigtigt at de skulle klippes helt af.
- så jokede min frisør med at sige " Ja da.. bagefter tager vi trimmeren da hun skal ha 4 mm tilbage.."
- Manden troede sku på det.. ..

Men en anden ting... Hvorfor skal det være SÅ dyrt at gå til en frisør.. ..
Jeg gav vel omkring 1700 ,- for dette..
Og det skal jo holdes ved lige med farven og klipningen..
( pt står jeg på standby, da jeg er Gravid og ikke går til frisøren.. så det gror ud nu og jeg dækker min egen farve med Øko farver ).

Anmeld

13. maj 2011

Lou87

Bshizzle skriver:

Var da så lidt..

Jeg syntes det er godt de blir siddende..
Min dreng har osse små Bob-kinder.. og jeg kan ik lade vær med at fortælle ham det og kysse på dem..

Jeg har selv lidt bob-kinder.. så tror det ligger til familien her.

Ja mange fortæller mig også det er godt de er der, fordi de nærmest kendetegner mig ?? hihi.. .oO(ved så ikk li om jeg gider huskes for bob kinder.. griner )
Og min kæreste synes  også de er søde , så det går jo vel nok
Det var bare i min unge dage noget jeg synes var træls, men den dag i dag ser man jo bare ud som man gør.. Og har da efterhånden taget en del komplimenter til mig som gør at de ikk rør mig så meget mere

Hehe min pige har dem også, og har haft dem lige fra fødsel af selvom hun var for tidlig født og en lille tynd sag på 2650 g.. Så tror desværre hun har arvet dem griner..

Anmeld

13. maj 2011

Lou87

Bshizzle skriver:

Ooh.. Ja.. Hun spurgte mig rigtig mange gange..
Samt så var der andre kunder.. de kiggede helt vildt og en eller anden ung Mand spurgte om det virkelig kunne være rigtigt at de skulle klippes helt af.
- så jokede min frisør med at sige " Ja da.. bagefter tager vi trimmeren da hun skal ha 4 mm tilbage.."
- Manden troede sku på det.. ..

Men en anden ting... Hvorfor skal det være SÅ dyrt at gå til en frisør.. ..
Jeg gav vel omkring 1700 ,- for dette..
Og det skal jo holdes ved lige med farven og klipningen..
( pt står jeg på standby, da jeg er Gravid og ikke går til frisøren.. så det gror ud nu og jeg dækker min egen farve med Øko farver ).

Hahahaha... ku godt lige forestille mig mandens fjæs der
Måtte ha set grinern ud altså.. Man sku ha været der

Og ja.. Jeg fatter simpelthen heller ikk de frisør priser !!!
Det største beløb jeg har lagt var vidst 1200 ca.. men har ikk gjort det siden...  det satme mange penge altså!!
Og lige for tiden kender jeg heldigvis en frisør der laver lidt i fritiden .. hehe.. schhhh  Så der er det klart billigere li og få frisket farven op..
Kan godt se du har noget rødt i - og jeg prøvede også i vinters og ha noget rødt hår, jeg elskede det! Men blev SÅ træt af at det sku farves hele tiden.. øv!..

Anmeld

13. maj 2011

slettet_7530

Lou87 skriver:

Fandt lige lidt.. er som sagt fra sidste år..
Men her er det før og efter..

1/ Dengang inden.. rimelig langt til skulder, også pandehåret..
2/ Sådan som jeg fik det klippet kort, det i nakken er blot en lille hale i den ene side, ellers er resten lige så kort som det du ser i siden og farvet anden farve..
3/ Det er i dag, så er efterhånden langt igen
(dog er li blevet farvet med røde og lyse striber i også, men har jeg ikk li billede af hehe)

Hvor ser du sød, mild og rar ud

Anmeld

13. maj 2011

Mi

Lou87 skriver:

Hihi den var go  griner.
Men mon ikk de vil ku huske du var der trods alt

Ja prøv og find et, skide værre med om du li ser tip top ud, bare vi kan se forskellen på håret
Vi har alle vore dårlige dage

Her er lige før og efter af mig. Jeg har aldrig haft håret kortere end skulder før, så det er virkelig noget helt nyt for mig. Men er faktisk meget tilfreds, og er ikke sikker på andet end at det måske skal være lidt kortere næste gang. Det er klippet op i nakken, så der er lidt kortere der, og det er faktisk meget rart.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. maj 2011

Lou87

Albertesmor skriver:

Hvor ser du sød, mild og rar ud

Mild... den har jeg aldrig hørt før hihi..

Men ihh mange tak altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.