Og manden gloede lige..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

JuliaNielsen

ønskebarn74 skriver:

Jeg tog afsted imorges med hår næsten midt på ryggen og kom hjem med ultra kort hår... Så nu mener manden lige han skal date sin kone og lære hende at kende igen... ... GG... Hold op han så sjov ud i æsken da jeg kom ind af døren... Jeg havde intet sagt om at jeg skulle have det lavet... GG...

Hihi, hvor er det sjovt, jeg gjorde akurat det samme idag,. Og manden reagerede på nøjagtig samme måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

ønskebørn74

Jeg har brunt hår...

Anmeld

13. maj 2011

ønskebørn74

JuliaNielsen skriver:

Hihi, hvor er det sjovt, jeg gjorde akurat det samme idag,. Og manden reagerede på nøjagtig samme måde

Er det ikke bare totalt grineren???...

Anmeld

13. maj 2011

Mi

Jeg har lige lavet samme nr i sidste uge  Min mand var også glad for at få en ny kone. "Og så kan hun endda det samme med at passe børn og lave mad, som den gamle", sagde han   Tak

Anmeld

13. maj 2011

ønskebørn74

Mi skriver:

Jeg har lige lavet samme nr i sidste uge  Min mand var også glad for at få en ny kone. "Og så kan hun endda det samme med at passe børn og lave mad, som den gamle", sagde han   Tak

GG... Den kan jeg godt slå.... Og sikke en lækker ny senge kammerat... GGG... Han har dømt sex i aften... ... Det må da være et kompliment... ELLER...... LOL....

Anmeld

13. maj 2011

Christina.78

sejt at du tør...siger det så tit men gør ikke noget ved det...

Anmeld

13. maj 2011

Mi

ønskebarn74 skriver:

GG... Den kan jeg godt slå.... Og sikke en lækker ny senge kammerat... GGG... Han har dømt sex i aften... ... Det må da være et kompliment... ELLER...... LOL....

Hahahahaha Men du siger da bare til ham at den nye kone også har fået nyt legetøj, så det med sex kan hun sagtens selv klarer

Anmeld

13. maj 2011

ønskebørn74

Christina.78 skriver:

sejt at du tør...siger det så tit men gør ikke noget ved det...

Ej det må du da prøve.... Det er jo bare hår... Det gror ud igen...

Anmeld

13. maj 2011

Mi

ønskebarn74 skriver:

Ej det må du da prøve.... Det er jo bare hår... Det gror ud igen...

Det er også min indstilling. Det er jo bare hår og det gror ud igen

Anmeld

13. maj 2011

ønskebørn74

Mi skriver:

Hahahahaha Men du siger da bare til ham at den nye kone også har fået nyt legetøj, så det med sex kan hun sagtens selv klarer

Det kan jeg da slet ikke nænne over for min egen lille sexgud... ... LOL...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.