Amme en treårig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.498 visninger
74 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

lindapt

Vi var på besøg hos nogle venner og der var et par fra Spanien som har en dreng på 3 år som mine børn legede meget med, men jeg blev chokeret da drengen gik over til sin mor og begyndte at amme.

Jeg blev så flov for jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre eller hvor jeg skulle kigge, for jeg syntes at det er upassende at et barn på  3år stadig ammer.

Er det bare mig der er mærkelig?

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

liwsmor

lindapt skriver:

Vi var på besøg hos nogle venner og der var et par fra Spanien som har en dreng på 3 år som mine børn legede meget med, men jeg blev chokeret da drengen gik over til sin mor og begyndte at amme.

Jeg blev så flov for jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre eller hvor jeg skulle kigge, for jeg syntes at det er upassende at et barn på  3år stadig ammer.

kram

hvis det skete hjemme hos mig så ville jeg ikke vide hvor jeg skulle gøre mig selv.. jeg syntes også det er lidt mærkeligt

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

Min mor havde engang et vennepar hvor deres 5-årige datter også bare gik hen og trak op i trøjen.

Jeg synes også det er upassende. 

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

lindapt skriver:

kram

Hehe jeg ville heller ikke vide, hvor jeg skulle gøre af mig

jeg kendte en engang, som havde 7 børn, hun havde ammet alle hendes børn indtil de var omkring 6 år. Det ville jeg aldrig gøre....synes de er alt for bevidste i den alder...og bare det der med, at de bare går hen og hiver op i trøjen, når de vil have noget, er alt alt for grænseoverskridende for mig.

Anmeld

13. maj 2011

svanen73

Så må det oz være mig så det handler vist meget om hun ik kan gi slippe på babystadiet.

Mener i øvrigt vist kun det blir anbefalet at amme i ½ år.

Anmeld

13. maj 2011

sismofutten

Hmm, synes altså at have hørt, at i Spanien er det meget normalt.. Men ved ikke om det var en and - og kan skisme ikke lige huske hvor det var henne jeg hørte det..

Men HELT ENIG, ville selv have det på samme måde som dig :-)

Anmeld

13. maj 2011

BinaMor

jeg ville bare sys det var dejligt 

Anmeld

13. maj 2011

Tina&Laura

lindapt skriver:

kram

Jeg synes også det er ret upassende.
En af mine yngste kusiner blev også ammet til hun var omkring de tre år.
Jeg synes simpelthen det var SÅ pinligt  .. 

Anmeld

13. maj 2011

Stiner

svanen73 skriver:

Så må det oz være mig så det handler vist meget om hun ik kan gi slippe på babystadiet.

Mener i øvrigt vist kun det blir anbefalet at amme i ½ år.

Den anbefaling er ikke ment som kun ½ år, men som minimum ½ år. Der er ingen sundhedsrisiko forbundet med det! Nogle mener endda, at det er sundt....

MEN nej, jeg kunne ikke fortsætte så længe og ville heller ikke vide, hvor jeg skulle gøre af mig selv, hvis jeg blev vidne til det.

Anmeld

13. maj 2011

mor-til-en-dejlig-baby

modermølk er rigtig sundt. og forebygger immunforsvaret! og det meget almindeligt i andre lande.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.