hej
jeg har en søn som snart blir 6 år , han er meget urolig agressiv verbalt og fysisk , han går i special børnehave da han ik funger sammen med for mange , han vil helst ha 1 til 1 kontakt og allerhelst ham og en voksen , han kan sjældent koncentrere sig ret længe af gangen , dog hvis det interresere ham kan han godt fanges , men han ska helst ha et eller andet i hænderne ellers kokser det . mine søstres børn har alle 5 ADD eller ADHD , så nu er mit spørgsmål er det arveligt ?? Og ska jeg accetere at lægen nægter at teste før han er mindst 7 ?? han er lige blevet udskudt i skolestart til næste år , da han slet ik kan rumme det , han husker ekstremt godt , tale godt ( dog ik når han er gal ) enormt kærlig , går ind til fremmede uden at tænke de kan være nogle slemme mennesker . ska have meget struktureret hvverdag ellers braser han verden , har man sagt man f.eks. ska ha pandekager dur det ik han ik får dem , for så springer han i luften .... sukker er NO GO !! HJÆLP hva ska jeg gøre har kæmet i snart 3 år og ser min søn , mere og mere trist og utryg 
Anmeld