Min søn går i klasse med en der har adhd....han fik det først konstateret som 8-9 årig. jeg har så ondt af ham for han har bare været igennem så meget......han mistede sin mor sidste forår, og derefter fik han så sin diagnose.
Han er meget hyperaktiv og hvis noget går imod ham, bliver han helt vildt agressiv...så voldsomt at han ikke kan styre det. Min søn har fået mange ture af den dreng, og selvom Mark er større end ham, så kan han bare slet ikke klare ham, når han først har hidset sig op. hvis han ikke får sin vilje bliver hans ordforråd desuden også meget grimt...det er ikke småting hvad han kalder folk.
Men jeg synes i nævner høj intelligens blandt dem der har adhd. Det har ham her ikke, men har derimod det meget svært med skolearbejdet, har svært ved matematik og svært ved at læse og skrive. Men det er måske meget forskelligt, hvordan det udvikler sig?
Nå men jeg ville egentlig bare ønske dig alt held og lykke. jeg håber du får den rette hjælp til ham, specielt hvis det skulle vise sig, at det er adhd han har 
Anmeld