Jeg har taget den sværeste beslutning i mit liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.719 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Sabine...!

for et par måneder siden oprettede jeg en ano. tråd om at min søns far.s barn skulle andbringes uden for hjemmet...

Besluttede mig derefter at se tiden and...

men ja, min søn er de sidste måneder blevet en hel anden dreng, han bider, sparker, slår og så for han så slemme hysteriske andfald at jeg faktisk blir bange for ham..

har så fået psykologen nede i børnehaven til at vuder ham, og resultatet var at hun mener at han blir udsat for nogle ting som han ikke kan forklare....

aå jeg har nu i den bedste mening søgt om midlertidig ophøring af hans samvær med faren...

og ØV hvor gør det bare ondt på mig...

så mange ting der gør ondt... jeg har hele tiden sagt at min søn har ret til sin far og at jeg ikke ville tage hans fare fra ham... og det har jeg jo så gjort nu...

min mor har sagt til mig 40 gange nu at jeg skal huske på at det er hans skyld ikke min,.. at jeg kun gør det jeg føler er bedst for mit barn...  men ja puha havde bare brug for at lufte ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Janni.

Tror det er den bedste beslutning

Stort varm  til dig

Anmeld

13. maj 2011

musse1

det lyder da bestemt ik godt, din dreng har reageret så voldtsomt, håber det kommer til at blive bedre og sender dig en masse for forstår godt du syns det er hårdt, især når du hele tiden har sagt, at han har ret til sin far også, men hvis han reagere så voldsomt, og de mener der forgår nogle ting der ik skal, er det jo det bedste du har gjort..

Anmeld

13. maj 2011

TheLittleOne

Syntes det er den rigtige beslutning ! Du gør det du tror er bedst for ham .

Du skal lige have en med på vejen

Anmeld

13. maj 2011

Anja&jesper

Kravlenissen10-12-10 skriver:

for et par måneder siden oprettede jeg en ano. tråd om at min søns far.s barn skulle andbringes uden for hjemmet...

men ja, min søn er de sidste måneder blevet en hel anden dreng, han bider, sparker, slår og så for han så slemme hysteriske andfald at jeg faktisk blir bange for ham..

har så fået psykologen nede i børnehaven til at vuder ham, og resultatet var at hun mener at han blir udsat for nogle ting som han ikke kan forklare....

aå jeg har nu i den bedste mening søgt om midlertidig ophøring af hans samvær med faren...

så mange ting der gør ondt... jeg har hele tiden sagt at min søn har ret til sin far og at jeg ikke ville tage hans fare fra ham... og det har jeg jo så gjort nu...

min mor har sagt til mig 40 gange nu at jeg skal huske på at det er hans skyld ikke min,.. at jeg kun gør det jeg føler er bedst for mit barn...  men ja puha havde bare brug for at lufte ud

Hejsa

Efter jeg lige har læst din besked får du lige et

Jeg kan godt forstå du som mor siger at dit barn også har ret til sin far og ja selvfølgelig har børn ret til begge sine forældre, jeg kan sagtens følge dig i det du skriver.

Jeg er selv skilsmisse barn og jeg ser ikke min far, det var et valg jeg tog med min mor eller det var nu mest min mor der tog det valg eftersom hun også opdagede at der skete nogle ting med mig og jeg ikke var mig selv.

Det jeg endelig prøver at sige med det her er at du straffer ikke dit barn på nogen måde, jeg kan godt forstå du vælger at sige stop! Det er ikke forkert af dig og ja hvis der sker noget med dit barn når den er hos sin far så er det bare ikke i orden at barnet er der..

Jeg håber du kommer godt igennem den svære beslutning, du skal nok klare det og man gør jo altid hvad man mener er det rigtige for ens barn.

Håber ikke du tar den her besked som noget negativt det har ikke været min mening.

Anmeld

13. maj 2011

Albatrossen

Du får lige en Der er jo derfor forældrer er til også til at beskytte børnene overfor den anden part hvis det er nødvendigt.... men kan godt forstå dig

Anmeld

13. maj 2011

Mumto3

Du har ikke tage din søns far væk fra ham. Du har beskyttet dit barn, i en periode, indtil din søn bliver stor nok til at kunne forklare hvad der sker, og måske også selv kan vælge/fravælge far og en måske rigtig dårlig behandling.

I mine øre lyder det som den eneste og helt rigtig beslutning! Tillykke med det! Det har været hårdt at nå dertil!

Anmeld

13. maj 2011

Mi

Åh hvor hårdt, men du gør det jo ikke for at få hævn eller lign, men for at beskytte din søn.

til dig og håber at din søn vil få mere ro i sig efter din beslutning

www.stjerneleg.dk

Anmeld

13. maj 2011

Mormilla

Jeg synes at det er det rigtige du har gjort! Men det gør ikke det nemmere.

Her er lige et stort  

Anmeld

13. maj 2011

Sabine...!

mange tak for jeres svar piger... varmer utrolig meget at folk ikke mener at jeg er en dybt frygtelig mor på trods af mit valg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.