Jeg har taget den sværeste beslutning i mit liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

merichs

Kravlenissen10-12-10 skriver:

for et par måneder siden oprettede jeg en ano. tråd om at min søns far.s barn skulle andbringes uden for hjemmet...

Besluttede mig derefter at se tiden and...

men ja, min søn er de sidste måneder blevet en hel anden dreng, han bider, sparker, slår og så for han så slemme hysteriske andfald at jeg faktisk blir bange for ham..

har så fået psykologen nede i børnehaven til at vuder ham, og resultatet var at hun mener at han blir udsat for nogle ting som han ikke kan forklare....

aå jeg har nu i den bedste mening søgt om midlertidig ophøring af hans samvær med faren...

og ØV hvor gør det bare ondt på mig...

så mange ting der gør ondt... jeg har hele tiden sagt at min søn har ret til sin far og at jeg ikke ville tage hans fare fra ham... og det har jeg jo så gjort nu...

min mor har sagt til mig 40 gange nu at jeg skal huske på at det er hans skyld ikke min,.. at jeg kun gør det jeg føler er bedst for mit barn...  men ja puha havde bare brug for at lufte ud

Jeg er sikker på du gør hvad du mener er bedst for din søn og ikke af egoistiske grunde

fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Sabine...!

merichs skriver:

Jeg er sikker på du gør hvad du mener er bedst for din søn og ikke af egoistiske grunde

fra mig

uha bestemt...

går ikke ind for at tage hævn over eksén igennem børn.. syntes det er frygteligt dem der gør det...

Anmeld

14. maj 2011

Lone Jakobsen

puha sikke en svær beslutning. men er sikker på at du gør det rigtige for din søn.

har selv drenge der ikke ser deres far, og nogen gange er det bare det eneste rigtige.

husk på at der vil komme tider hvor din søn vil savne sin far, og det er vigtigt at du giver ham lov til at udtrykke denne sorg/ det savn, og taler med ham på det nivou (staves?) han nu kan forstå.

Anmeld

14. maj 2011

2721

du er jo en netop en god mor, fordi du er i stand til at træffe denne beslutning. Du tænker på dit barn og gør hvad der skal gøres får at beskytte det.

Anmeld

14. maj 2011

Mathilde

Kravlenissen10-12-10 skriver:

mange tak for jeres svar piger... varmer utrolig meget at folk ikke mener at jeg er en dybt frygtelig mor på trods af mit valg..

Stort kram du er netop ikke en frygtelig mor fordi du vælger, at beskytte dit barn 

Anmeld

16. maj 2011

Solstrålen

Puslingen skriver:

du er jo en netop en god mor, fordi du er i stand til at træffe denne beslutning. Du tænker på dit barn og gør hvad der skal gøres får at beskytte det.

Enig ..

Kæmpe stort kram til dig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.