MFR bivirkninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2008

Tikki

Kristina V skriver:

Hej med jer60.png

Min datter er så en af de uheldige, som har været syg i næsten 2 uger og indlagt i 5 af dem, på børneafd. pga af MFR.

Da hun fik sin 12 mdr. var hun også syg. Det ska siges hun har været en del syg, og får altid 40 41 når hun får feber!
Nu har sygehuset taget en masse blodprøver af hende, for at se om hun har det som hedder Immundefekt! Det sku være kommet af den første vaccine hun har fået, som har ødelagt det hele 54.png Får først svar den 3 december så vi venter og venter her....

Bare lidt øf over en meget dårlig oplevelse med vacciner,,

Ej øv for den da - det lyder godt nok ikke rart. Det var lige præcis det jeg frygtede ved den vaccine - uf, håber alt er godt igen, for det er da ikke særligt rart at opleve sådan noget, når man bare vil sine børn det bedste ved at lade dem blive vaccineret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

ka li ja

Astrid P skriver:

Ved 15 måneder...

nå for søren. jamen det er vel nu... skal man bare bestille tid ved lægen som vi plejer?

hvis ikke jeg havde jer, så ville jeg aldrig huske sådanne ting

Anmeld

12. november 2008

linemus

ka li ja skriver:

nå for søren. jamen det er vel nu... skal man bare bestille tid ved lægen som vi plejer?

hvis ikke jeg havde jer, så ville jeg aldrig huske sådanne ting

Jep

Anmeld

12. november 2008

Kristina V

Jamen hun blev rigtig syg sådan ca en uge efter. Nu hoster hun bare, og prøver at tage alt det på hun har tabt.
Det er en kamp hvergang hun bliver syg med vægten. hun vejer 9 kg nu, og det er det samme som i maj måned!

Alm sygdomme får hun ca hver anden uge.. Nogle gange bare så slemt vi må ind på børneafd.. Så fra nu af hvergang hun har over 38.5 ska vi derind så de kan holde øje med hende..

ivfmarie skriver:

Ej for pokker da også!! Jeg spekulerer nogengange lidt på om Malte er lidt "svag" i sit immunforsvar, men jeg slår det altid hen med at det er mig der er pyller... Men der kan altså åbentbart være noget om det! Ikke at Malte nogensinde har vlret så syg at han måtte indlægges....men alligevel...

Har hun fået det bedre efter vaccinen nu? Hva med almindelige sygdomme - får hun dem oftere, og er de der i slemmere grad?
Jeg håber i får et godt svar her den 3. dec.

Pøj pøj og god bedring

Marie og Malte - nu uden knopper igen

Anmeld

12. november 2008

Monica

Gustav var syg/sløj/ikke på toppen i ca 2 uger efter... Feber, SÅ pylleret, hoste og snot... Men måske havde han også været det uden vaccinen. ..

Som Kristine skriver, så har Gusatv også været meget syg, også ca hver 14. dag... Han vejer også kun 9 kg, så har ikke så meget at stå i mod med... Men er startet til zoneterapi med ham... Skal jo prøve et eller andet for at få det imumforsvar lidt igang...

Sorry Marie, det var vist lidt uden for emnet...

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.